ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 19. august 2010

Jeg har fått klage!!


"Så kjedelig. Du har jo ikke skrevet noenting i bloggen din i dag, bare et bilde av en blomst!"

Sa personen på telefonen (hvis navn skal være unevnt for å beskytte de uskyldige)...

Jammen-jammen!! Jeg babler jo i det uendelige hele tiden om alt mulig rot og skrot.
Kanskje det er lurt til og med for meg å ta et pust? Ikke det at jeg klare å holde det så lenge heller da.

Ikke alle kan ha slike historier å skrive hjem om, heller?

Og ikke har jeg våknet opp med noe slikt på nesa heller.
Nei her skjer det fint lite gitt.
Ute er hagen i forfall, akkurat som meg. Vannliljene har bare forsvunnet, bare potta står igjen. Tror ikke sneglene er SÅ gode til å svømme at de har gnasket i seg alt.
Har en liten mistanke mot min minste avlegger her i huset... Hmmmm....

Joda, har jo begynt ny jobb da. I samme firma vel og merke, men en helt annen avdeling og helt nye oppgaver. Spennende det da. Godt med litt forandring. Får bare håpe jeg ikke driter meg ut som han her.

Nei.. så hva skal man si? Ikke så mye egentlig.
Så da tuster man litt med morsomme programmer på nett. Som f.eks lager ordmønstre som wordle.net utrolig artig liten sak.
Her har jeg klasket inn  noen ord fra en av mine ynglingssanger- og vips!
Den som klarer å gjette hvilken sang det er, skal få en Squash!
Blogglisten

7 kommentarer:

Blomsterguri sa...

Har ingen peiling på sangen, men kreativt forsøk på å få meg til å gruble vel og lenge! Like greit at jeg ikke fikk squash..... :-)

Wenche sa...

Klarer ikke å la være - må prøve å finne det ut!

Solo una volta (o tutta la vita)?

I så fall som så mange ganger ellers, Google er utrolig god å ha :-)

Men squash, nei det trenger jeg ikke - dem er det mer enn nok her også :-)

Ellen Walnum sa...

Jeg vil heller ikke ha squash....så derfor prøver jeg meg ikke....hehe. Og Gud forby at du skulle holde kjeft! Nooooooe så kjedelig:)

Margareth sa...

Sant det... Ikke bare kjedelig, men det hadde jo forstyrret hele den sosiale balansen...for et kaos det hadde blitt da!!!!!

Min Verden sa...

:)))) Gøy! Takk :)

josimo sa...

Takk for kul link, me like!

Aner ikke hvilke sang du tenker på,er en smørsanger?

Holde trut? hvorfor det? kjjjjedelig..

RandiA sa...

Fin og variert blogg du har Turbolotte.....

Related Posts with Thumbnails