ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 13. januar 2013

Tester ipadblogging

Vel. Lastet ned Bloggerappen. Den var håpløs mener nå jeg. Ingen valg om utforming av innlegget. Kun tekst med bildene under der.


Hei og hå. Kan skrive på siden ja. Men ikke under?





Jo. Man må ha ipaden i stående format. 
Men jeg kan ikke velge bilder som ligger på ipaden å legge inn i innlegget. Her sier den at man må legge til Google+  osv. 
Nei jeg tror man bør finne en app som er bedre. Forslag??

Blogglisten

2 kommentarer:

Rita Hogefeld sa...

Jeg lastet ned en app som heter Bloggpress. Jeg kan laste opp bilder fra paden, og trenger ikke snu på skjermen for å skrive. Ikke riktig like greit som på laptopen, men det funker godt nok for meg :)

Unknown sa...

Så bra. Må teste.

Related Posts with Thumbnails