ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 22. januar 2011

Japansk T-Skjortebretting!!

Jaaaaa... det er helg! Guuud så deilig.
Og ting har ordnet seg veldig bra på jobb også. Så jeg er så happy som jeg kan bli.
I går var min vennindes bursdag, og "syforening" på samme dag. Så vi slo tre fluer i ett smekk. Yeyy!!
Herlig med slike jentekvelder.

Og hva gjør vi da kl 02 om natten etter div flasker vin og noe lakrishotgreier fra Danmark? JO... vi begynner å finne ut av dette mysteriet med Japansk T-skjortebretting!
Og tross overnevnte inntak, så fikk vi det søren meg til. Kanskje det var derfor vi faktisk fikk det til?
Kunsten er å ikke tenke så mye, men bare gjøre det.

Videoen under viser ikke det perfekte resultat. Jeg orket ikke filme så mange ganger. Men med litt øvelse, og strammere tak. Blir det helt perfekt brettet på få sekunder. Tre sekunder er egentlig det man trenger etterhvert.


Blogglisten

9 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det så jo veldig enklet ut daa..Og ikke minst mye finere enn det undertegnede klarer å brette sine t-shirts. Dette må prøves.

Knutepunktet sa...

Jøsses, den var fancy!!

Åshild sa...

Jeg prøvde umiddelbart. Etter tredje forsøk forsto jeg poenget.

Supert. Sendes umiddelbart til sønnen.

Linecas have sa...

Viste ikke at det var noe som het det engang. Snedige greier. Det må testes.:)

Fies notiser sa...

Tusen takk for at du minnet meg på dette trikset :-) Etter en kjapp test er konklusjonen at motorikken har forfalt, jevnlig praktisering er tingen! Og så blir kleshaugen så fiiiiiin! Fortsatt fin lørdag til deg

Mete sa...

Tøft - dette skal prøves!

Ellen Walnum sa...

Ååååååå så kuuuult!! Jeg, som eeelsker tellekanter får helt tårer i øynene av sånt! Må prøves:))

ElisabethS sa...

Det ser stilig ut på video, men er da metoder som er minst like kjappe og enklere, og gir like fine tellekanter. Ta tak på hver side av halsutrigningen, brett inn bakover og legg dobbelt så har man brettet en genser eller t-skjorte ila få sekunder.

Petunia sa...

Genialt!!!

Related Posts with Thumbnails