ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 16. mai 2008

16 Mai Stress


Oh.. for et kjør. Først full dag på jobb. Så var det rett hjem, liten vannerunde i drivhuset. Så hive i seg middagen, så ut å handle. Hele norge hadde bestemt seg for å handle i dag. Ja ja, sånn er det alltid. Jeg kunne jo handlet en annen dag jeg og.. ja ja.

Så var det hjem å pakke ut varer, klippe plenen, henge opp stolen i treet. Støvsuge, vaske gulvet, vaske trappa. Rydde badet, vaske badet, rydde, og rydde.. Heldigvis hjalp "Steinleggeren" meg. Så da gikk det egentlig ganske fort. Så nå er alt klart til i morgen.
Men jeg lurer litt på hvordan det blir. De har meldt alt fra sol til regn.


Ellers har jeg endelig funnet små runde sitteputer til de hvite hagestolene. På Jysk, av alle ting. Synes de gjorde seg riktig godt der. Passet helt perfekt. Så må jeg bare huske å ta dem inn når det regner da. Er ikke flinkest i verden til det der. Må få meg en putekasse snart.


På bordet står en potte med Pelargonium Michael og Dronning Ingrid, hvis jeg ikke husker feil. Under bordet står Pelargonium Tip Top duet, og Sybill Holmes. De har knopper men blomstrer ikke enda.

Så har jeg fått min første Fuchsia!! Hadde aldri trodd jeg skulle begynne med. Eller hadde i alle fall lovet meg selv det. Men så har jeg fått to stk av Ellea fra Hagegal. Denne blomstrer nå og heter Dollar Princess. Nydelig blomst.
Nå er det mai, og jeg gir dem sommeren på å overbevise meg om at dette er en ny dille. Ja ja vi får bare se.
Bunaden til Storesøster er hengt klar, "Stenleggerens" dress er klar, mitt tøy er klart og lillegutts matrosdress ( med fløyte.. grøss... ) er klar. Så da er det kveld. -Eller kanskje jeg skulle plante ut Ipomeaene? Det må jo være greit nå?
Blogglisten

1 kommentar:

GundaM sa...

Takk for at du la igjen spor inne hos meg så jeg kunne finne deg;)

Ja, hele norge var på shopping idag.Sto i kassakø jeg også og betalingsautomatene streika...

Ja, ja bra det er en gang i året.Nå må jeg ta bunadsskjorta her;)

Komer gjen,ser du er en hagedame;)

Related Posts with Thumbnails