ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 28. juni 2012

Kattehuset. Oppussingsobjekt. Oppdatert



Var så heldig å komme over dette på Finn.no. Og fikk det for en veldig billig penge.
- I veldig god stand var det også.

Men fargen var jo litt stusselig.
Så her var det å finne det man hadde i garagen.

Og vips.
Litt lyseblå og litt hvitt. En liten fuglekasse (den er så liten at kun kolibrier kan komme inn, og det er det dårlig med her da) fikk også plass der.

Det er vel egentlig et lite hundehus tror jeg. Men med kunstgressmatte inni som puster så tror jeg det kan fungere fint som kattehus også.

Og nei det er ikke malingsflekker på taket. Det er litt fugleskitt. Så det så!

Så er det bare å finne ut hvor det skal stå da?!

-oppdatert. Fant den perfekte plassen.

Blogglisten

9 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Så skrekkelig søtt det var:)

Unknown sa...

ja det ble greit. Hæ?

Unknown sa...

hei. For en fin blogg!! Jeg fikk tips om å spørre deg om noe jeg lurte på. Jeg har alltid blogget via windows live writer på pc, nå har jeg endret til mac og funnet marsedit. Vet ikke om det er det beste, men det går greit så langt. Men jeg har en ting jeg ikke finner ut av..og det er hvordan å få linker til å åpne i ny side (ikke erstatte den siden leseren er på) Har du noe tips som du vil dele? Er det en html...eller hva det heter-kode jeg bør kunne? Syns sidevisningene dine er supre..prøver meg frem der også.

Eva Cathrin

Mari sa...

Fint det der blei da :) Kattene har lagt sin elsk på huset i kaningaren her. Der ligger de og myser på varme dager.

Unknown sa...

Hei Hagemor:
Vel, jeg bruker jo også Mac. Men helt ærlig så fant jeg aldri noe annet program enn Live writer som jeg likte. Så nå bruker jeg kun blogger sin egen.
Der kommer det jo opp valget når du lager link om du vil åpne i annet vindu eller ikke. Synes den er absolutt best.

Unknown sa...

tusen takk, jeg fikk jo det faktisk til!! Kanskje jeg kan leve uten live writer likevel da :) Tusen takk!!

Unknown sa...

Kjempe søtt kattehus - og fuglekasse til kolibrier.... Tror du at kattene vil være der? Spennende!

krepsemor sa...

Sjarmerende kattehus, og fuglehuset er jo prikken over i`en! Uansett om kattene liker det eller ei, så er det et smykke i hagen :)
God helg!

Anonym sa...

så koselig kattehus! vil katten være der da?

Related Posts with Thumbnails