ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 10. oktober 2008

Fredag i Turbomodus!


Først og fremst må jeg anbefale å lese Elleas innlegg fra i går. Utrolig vittig. Deilig å bli kvitt engletrompetene, selv om det er litt trist. Som å se barna flytte hjemmenifra tenker jeg. Ha-ha. Men de er jo ikke flyttet så langt da.

Brugge, den største engletrompeten fikk jeg som liten stikling i en dorull, fra Trine på Hagegal. Tenk så stor han er blitt! Ha-ha.


I dag er en viktig dag på jobb. Et møte som jeg har kalt inn til, uten at jeg egentlig vet hva jeg driver med. Men det blir sikkert bra. Mange spennende prosjekter på gang. Er helt vill i øynene her jeg sitter. Så jeg måtte inn i bloggen en tur for å "gire ned litt". -Forresten, skulle gjerne hatt en sånn kopp som på bildet. Hmmm.


I morgen er det CB stafetten. Har aldri løpt noen form for konkurranse i mitt liv. Men jeg er jo bare med for å kaste glans.. Yea... right. Det er jo bare for gøy. Men litt skummelt alikevel. Men så blir det jo fest på kvelden, så det gleder jeg meg til. Premie for gjennomført terenggkarusell blir det vist også tror jeg.
Åh, så i går kom staudene fra Eide. Store flotte planter til minimal pris. Veeerrry gøy! Så i kveld må jeg nok ut med hodelykt å plante tenker jeg.
Blogglisten

4 kommentarer:

Villrose sa...

Lykke til med løping/glanskasting!!
(stryk det som ikke passer ;-) )

Ellen Walnum sa...

Lykke til med møtet. Det fikser du!

Trenger sikkert ikke å ønske deg lykke til med festen, for det vet jeg at du fikser:-)

MYHRA sa...

Lykke til med løpet, og møtet. Ha en strålende helg og kos deg på fest.

elle-melle sa...

Det var sprekt. Beundrer alle de som klarer å løpe mer en en 500m jeg. Lykke til.

Related Posts with Thumbnails