ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 20. oktober 2008

Ingen katt nei.

Nei det ble ikke noe katt på meg. Dyrebeskyttelsen hadde ikke noe tid til å snakke med meg. Rett og slett. Har skrevet om det på både hagegal og katteprat. Så det får holde. Men jeg er ganske sur, egentlig.
Dessuten er den katten som jeg så først, borte. Håper den fikk et godt hjem da. Ser de har lagt inn noen nye nå. Og det er en 2 årig hannkatt som så kul ut. Har snakket med en dame, som kjenner de som jobber på dyrebeskyttelsen, så får vi se.

I dag har det blåst noe helt forferdelig. Det er ikke noe gøy å sitte på jobb å tenke på hvordan det går med drivhuset der hjemme i vinden. Men det hadde heldigvis gått bra.
Erfaring fra ifjor, så løsner dørene nederst hvis det blåser kraftig. Så nå har jeg noen murheller som jeg støtter mot profilene på hver side. Håper det holder.

Men må få igang vifteovnen der inne, ikke så mye for varmen men for sirkulasjonen. Mugner fort hvis ikke.

Åh, nå er jeg stuptrøtt og stuper i seng. Gubben er syk, kaster opp og greier, feber... og nå ringte han meg fra soverommet og lurte på om jeg kunne komme med Paracet. -Noen som har sett reklamen.... hinte-hinte? Vel, godt vi har Netcom Family. OK; det der skulle jeg hatt penger for å skrive.
Natta...
Blogglisten

4 kommentarer:

http://smgj.wordpress.com/ sa...

Vel - det finnes mange fler katter som trenger et godt hjem enn de som kommer innom dyrebeskyttelsen.

Lykke til.

Trude sa...

Du finner nok en katt som du kan ta vare på etterhvert, bare vent å se :-))) Håper du ikke havner i samme sykeseng....hehe hvem skal dere ringe da???? God bedring i heimen :-)

Kathrine sa...

Dette var da virkelig dårlig gjort:(( Det er da katter som trenger nye gode hjem, du så mange hjemløse katter det finnes! Håper virkelig det retter seg, og at du får en katt snart:-))

:)

Marit sa...

Det dukker nok opp en katt til deg. Det er f.eks. mange på dyrenett. Mine to katter kjøpte jeg derfra. Ellers så er det mange annonser med gis bort på finn.no. Der er det alltid mange som skal gi bort katter. Jeg orker nesten ikke å se på, for det er så mange søte katter der. Men her i huset har min mann innført inntakstopp, for han synes det blir nok kattehår av to langhårede katter *ler*

Related Posts with Thumbnails