ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 28. oktober 2010

Lister og skjell med sko

Who cares!!!!??? Men jeg gjør det alikevel.

1. Tre ord om meg: Sinna, grei, lojal

2. Det første jeg gjør om morgenen er: Å gå på do.

3. Når jeg hører på radio blir jeg: Irritert over all den dårlige musikken. (Kanskje jeg hører på feil radiokanal?)

4. Jeg gleder meg til: Juletreet er ferdigpyntet.

5. Klesskapet mitt er fullt av: Crap.

6. Når jeg skal pynte meg: Tar jeg gjerne på meg kjole og sko med hæler.

7. Sminke er: Et must, uten ser jeg helt syk ut. Og det får jeg bekreftet hver gang jeg lister meg ut uten...
8. Første gang jeg var full var jeg: Utrolig dårlig... så dårlig at en kamerat av søsteren til henne vi var hos, måtte kjøre oss til byen med likbilen. .

9. Jeg føler meg mest sexy når: Jeg kan tulle meg helt inn i et teppe.
10. I kaffebaren bestiller jeg: Latte macchiato
11. I baren bestiller jeg: Et glass vin. Eller pinacolada hvis de kan lage det ordentlig.
12. På fest finner du meg: Tja.. overalt?
13. Ved sengekanten har jeg: Ørepropper
14. Jeg kan ikke leve uten: Mac.
15. Barn er: Best på bilder, som PH sier.
16. Om natta: Har man barn som skriker.
17. I veska har jeg: Lommebok, inngangskort til jobb,røyk, lighter, Iphone, rusk og rask.
18. Trening er: Nødvending, har jeg hørt.
19. Politikk er: Bare et spill, føler jeg.
20. Kjærlighet er: Familie og venner.

21. I høst skal jeg unne meg: En tur på den nye IKEA.
22. Alle jenter burde: Gå med høye heler innimellom..
23. Alle gutter burde: Gå i kjole og hvitt, av og til!!
24. Jeg er dårligst til: Å trimme.

25. Jeg er flinkest til: Å spise sjokolade.
26. Jeg elsker: Sjokolade.
27. Det mest ulovlige jeg har gjort: Kjørte hjem etter noen glass vin en gang, og glemte meg helt.

28. Jeg beundrer: Cathrine Koht, for øyeblikket.
29. Det beste jeg vet: Sjokolade, sa jeg jo.
30. Min verste uvane: Sjo-ko-laaaade
31. Jeg er medlem i: Hagegal, VBHG,Småløkenes landsforening, teflonhjerneklubben...
32. Jeg tror på: Det god og det onde i mennesket selv.
33. Du visste kanskje ikke at jeg: Jeg kan framkalle røngenbilder på et tannlegekontor?
34. På skolen er jeg: Bare til pynt
35. Som venn er jeg: Tja.. prøver å være tilstede og lojal.
36. Når jeg har fri: Slækker,planter,tuster
37. Jeg brenner for: Kardemommeloven
38. Om fem år har jeg: Gård på landet
39. Om en time: Sitter jeg vel i kø.
40. Siste Youtube-video jeg så: Denne under her.. eller kanskje det ikke er Youtube engang. Men det skjønneste jeg har satt på leeeeeenge!!!

MARCEL THE SHELL WITH SHOES ON from Dean Fleischer-Camp on Vimeo.
Blogglisten

3 kommentarer:

Anonym sa...

trist og lese at du ikke kan leve uten mac'n,men at du tydligvis kan leve uten meg.tror jeg tar med meg barna og flytter.vi prates.hilsen gubben.

Unknown sa...

Artig du da..

Ellen Walnum sa...

Det var da ei artig liste. Har du funnet på den selv, eller ble du utfordret av noen?

.....og punkt 35 kan jeg bekrefte:)

Related Posts with Thumbnails