ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 5. oktober 2010

TurboLotte gjør ikke en dr***

Joda det er tirsdag. Og tirsdag er definitivt ukens teiteste dag. Det er liksom ikke begynnelsen av uka og heller ikke snart helg.
Så nå sitter jeg her da... Med min kjæreste iPhone og blogger. Blogger om absolutt ingenting. Totalt uinteressant. Men alikevel sitter jeg her med bena på bordet.
Hadde jeg vært drømmekvinnen, hadde jeg sikkert bakt noe, pusset sølvtøy, vasket gardiner eller noe?
Men jeg er ikke den perfekte kvinne. Jeg er meg på en tirsdag.




Blogglisten

3 kommentarer:

Anonym sa...

Er det ikke slik tirsdag er da? Nå er det riktignok ferietirsdag, men ellers er tirsdag en treg dag, i alle fall helt fram til 22:03 for da er det Herreavdelingen. :D

krepsemor sa...

En trenger vel ikke å gjøre så mye hver dag da! deilig å ikke gjøre noen ting!!!

Unknown sa...

Deilig ;oD

Klem fra Grete

Related Posts with Thumbnails