ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 28. juni 2011

5 beste akkurat nå

Nja.. 5.. det blir vanskelig. Mye som skjer i hagen på denne tiden. 
Men tok nå med meg kameraet jeg da.. så får vi se...


Nr 1. "Krukkehagen". Joda. Man behøver ikke ha en stor hage for å ha planter. Her er et lite hjørne av verandaen med tre krukker sammen. Bonica, en ny Austinrose og Nicotiana. Helt tilfeldig men søt kombo spør du meg. 

Nr 2. ÅÅÅhhh.. ’Souvenir d’Alphonse Lavallée’






Nr 3. El Ariana . Skjønn sart rose dette her. 


Nr 4. Og denne er nå på 4 året en favoritt. Eden Rose. Lett å få tak i. Og blomster som ligner på ranunkler. Herlig. 

Nr 5. Ikke roser dette nei. Men Fylte Surfina. Stiklinger fra Kulien som har vokst seg store og fine. 

Nr 6 (?) Kan bare ikke la være å gnåle om Constance Spry.. rett og slett. I år er hun svæææær!!

Nja.. nå har jeg aldri vært noe super i matte.. så får skylde på at det...
Blogglisten

6 kommentarer:

Margareth sa...

Kjempelekkert!! Skjønn fargeklatt den krukkehagen din! Jeg har så myyye å lære!! :-))

Ellen Walnum sa...

Masse lekre roser som blomstrer hos deg da! Her venter og venter jeg på at Constance skal slå ut i blomst:)

Kristin Aurdal sa...

Så mange lekre roser. Den mørke burgunder, har den den fargen i virkeligheten? Sånn vil jeg også ha!

Det siste bildet var nydelig :-)

Kristin Aurdal sa...

Hei igjen.
Du får ta å hoste opp korrekt navn på den rosa :-)
Googler men finner den ikke.

Unknown sa...

Nå fant jeg navnet på den purpurrøde. ’Souvenir d’Alphonse Lavallée’

Blomsterguri sa...

Mye lekkert i hagen nå. Skjønne roser. Skal si det har tatt avgårde :-)

Related Posts with Thumbnails