ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 16. juni 2011

Det enkleste er oftest det beste

Friske blomster på bordet er jo alltid stas.
Men hos meg dukker det opp to ting som jeg kjenner river litt i meg da.

1. Dyrt... blomster er alt for dyrt i Norge. Og ganske kjedelig utvalg. Så ærlig talt så kjøper jeg sjelden blomster i Norge.
2. Ok.. jeg har jo massevis i hagen. Meeeen.... nå er det nå engang sånn at flesteparten av oss hagegale sliter litt med å klippe dem av fra hagen. Vel i alle fall på denne tiden av året.

Men i kveld er det meldt et heidundrenes regnvær, og jeg kan med hånden på hjerte si at de utsprungne Peonene mest sannsynlig vil "ta kvelden" i løpet av natten. Så da er det jo bedra at de kan være med inn.

Denne herlige kremhvite kjøpte jeg for noen år siden, og blomstrer kjempefint nå. Dufter helt fantastisk.
Så da ble de plassert i hver sin lille skål med litt Junistorknebb..

Det enkleste er oftest det beste.

Blogglisten

6 kommentarer:

Snuffeldyret sa...

Også lukter de himmelsk!

Unknown sa...

Ikke bare det beste men det vakreste også,,Marit.

bentetove sa...

Ja, det er best å ta dem inn før regnet tar dem. De er vakre:)

November- symra sa...

Jeg tror jeg må skaffe meg en krehvit pion. Utrolig vakker, som ut av Monetmaleri!

Mete sa...

SUKK! Skikkelig delikat, rett og slett!

Hilsen fra landet sa...

Åå så nydelig!

Related Posts with Thumbnails