ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 20. mars 2008

Syke barn

Syke barn. Hva gjør man?
Man trenger:
1stk sykt barn.
24 stk sengetøy-skiftes x-antall ganger
1stk spybøtte-ikke så nødvendig, siden de treffer den sjeldent alikeve.
2stk dvdfilmer-skiftes hyppig. Sykt barn skifter mening hvert 2 minutt.
264stk forskjellige ting å drikke.-Og et nytt glass til hver ting.
12 stk bøker. Skal leses sånn... og ikke sånn...
1 stk Kapteinsabeltannflagg. Til mor. ( aner ikke hvorfor, men det må visst til her.. )

Så er det bare å løpe fra den ene tingen til den andre. Joda. Det er en fryd.
Og av en eller annen merkelig grunn, så vokser rotet rundt deg. Mer og mer. Hvor kommer det ifra? Hvem er det som roter? Meg? Næææ aldri i livet.

Ja ja...Men søte er de lell..

Fikk jeg dette til tro?

Blogglisten

5 kommentarer:

Pulsatilla sa...

Og det hørtes ut som en kjent og velprøvd oppskrift, ja. Been there, done that, som det heter.

Velkommen som blogger - jeg synes du begynner bra, jeg!

Unknown sa...

Takk takk!! Det er jo moro da!

Anonym sa...

Så fin og ryddig blogg du lager Turbolette/C..teller har du også fått på. Jeg kunne tenkt med en kalender-måned på min, men vet ikke hvordan. Kom med et tips da hvis du kommer over en ide
RandiA

Britt Åse sa...

Hehe, herlig unge. Flink du er som legger ut egen film og greier.

Demeter sa...

Hehehe, høres velkjent ut ;D
Jeg fikk testet ut tre spysyke barn like før jul, og jeg selv var spysjuk....trenger jeg si mer? Har aldri vært mer utslitt enn da ;)

Related Posts with Thumbnails