ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 15. april 2008

Ny hjemmeside

Huff og huff. Den gamle hjemmesiden er borte, av diverse grunner. Så nå er det bare å bygge opp en ny. Det tar tid, ja. Jeg trodde det ville være lettest å gjøre det gjennom en Template på et av disse domenehotellene, men det var søren meg så vanskelig atte..

Så den nye adressen er: www.charlottemyhre.net Må legge inn alt på nytt, og det er veldig tungvindt da en kan bare laste opp et bilde av gangen. Har jo hundrevis!!!

Denne siden bruker jeg egentlig mest for å ha en oversikt over hva jeg har. Og ha tilgang til det overalt med internet. Veldig kjekt. Håper jeg finnner ut mere av det etterhvert.
Blogglisten

1 kommentar:

Anne på Moseplassen sa...

Huff, så styr da.
du kan jo alltids legge bildene på flicr og lenke dit da, der er det jo supergreit å slenge in ørten bilder på en-to-tre.
Anngående å lage en webside så sverger jo jeg til program som gjør det for deg, du sitter vel på en pc og ikke mac, så jeg kan ikke råde på et spesifikt program, men de finnes, de er ofte gratis opp til ett antall sider, og de er heller ikke dyre. Det finnes også separate albumlagere som du kan bruke om du vil styre med hjemmesiden selv.

Det var da lekkert og lett det du hadde fått til så langt da i allefall.

Related Posts with Thumbnails