ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 28. juli 2011

Borte bra men hjemme best?



Ååh da var vi hjemme fra barnevennlig danmarkstur. En glede for store og små, sånn Legoland og slikt. Veeel. En prøvelse for de fleste ekteskap vil jeg da kalle det. Hehe.

Vel. Ser ut som vi forblir gift en stund til.


Hjemme ventet sol og varme. Ikke dårlig det.
Noen har stjålet søppelkassa vår. Hagen ser pyton ut kun etter få dager uten streng dressur.
Kattene er matet og burde være her å ta imot oss med åpne labber. Men neeeida.
Kanskje de er dradd til forverten i stedet?




Blogglisten

2 kommentarer:

Min Verden sa...

Velkommen hjem og vel overstått. Godt at ekteskapet holdt denne runden også ;) Lykke til med hagen. Jeg har hatt en skikkelig sjau selv og det er bare deilig når alt ser bra ut igjen - bortsett fra råtne liljer, brune pioner, nedregnede roser osv. osv.... Hage krever tålmodighet og tålmodighet og en dæsj med optimisme. Håper søppelkassa og katta dukker opp snart. Hanne

Myrte ♥ sa...

Hjemme er best, uansett =)Og hagen din blir vel fjonget opp igjen rimelig raskt med dine grønne fingre!

Jeg drømmer meg bort i hagebildene dine - jeg vet hvilken blogg jeg skal inspireres av den dagen vi kjøper hus på bakkeplan med en hageflekk! Selv om jeg er utdannet blomsterdekoratør med mange års erfaring, er det "inneblomster" og snitt som er mitt felt - uteplanting er et utrolig stort område =)

Ønsker deg en koselig helg =)

Related Posts with Thumbnails