ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 15. juli 2012

Bustehode nr 3



De roter fælt disse peomvalmuene. Men Guri så fine de er.
Trodde at de lys lilla ikke hadde spirt i det hele tatt siden jeg bare så de mørke. Men i dag sto den de å lyste.


Og etter en grilling hos min mor i byen ble det en liten tur i tresse.

Her får Camilla Collett en klem. Tror hun satt pris på det.
Det er jo ikke så ofte man får klem når man sitter sånn stille i Tresse.


Og så MÅ jeg jo vise fram 64 kronersvidunderet fra netthandelen. Lyser i mørket gjør den og. Liten fontene som går på solceller. Genialt!!

Blogglisten

2 kommentarer:

Åshild sa...

Fantastiske Valmuer, både den lyse og mørke. Og veldig flott fontene. Det var noe å tenke på.

Margareth sa...

Jeg ser at det er 5 av peonvalmuene som har begynt å få knopper hos meg.. Ja utrolig sent ute er de!! Men håper det blir noe ut av dem slik at jeg kan høste noen frø;-)
Fontenen funket faktisk bedre enn forventet gitt!! Skikkelig kult ble det :-)) Håper den funker bra hele sesongen og mange flere !!

Related Posts with Thumbnails