ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 22. september 2010

Himmelsk trøtte morgener


Onsdag er igjen dagen for Petunias fotoutfordring, som heter Himmelsk. 
Man tar bilde av noe.. ja himmelsk. Opp eller ned.

Forrige gang var det ned, for meg. Men denne gangen er det ut.. ut av stuevinduet.
Morgenene begynner å bli mørkere og mørkere. Det eneste positive er at soloppgangene ofte er fulle av flotte farger. Ikke dårlig å stå opp til en slik utsikt synes jeg.

Jeg er veldig glad i utsikten fra stuevinduet mitt. Det er ikke store havet man ser. Men det er nok. Jeg må liksom alltid se havet.
Så jeg skjønner godt at Reidun malte utsikten hun pleide å ha på veggen. Men nå, etter mye bråk, har hun heldigvis fått hjelp til å få "utsikten" sin tilbake. :-D

Klikk her for flere "himmelske" bidrag.
Blogglisten

18 kommentarer:

Anonym sa...

En god start på dagen dette, ja. Og heia Reidun!

Petunia sa...

Man må jo bli våken av dette skuet?? Noe så vakkert!!
Jeg er glad reidun fikk beholde "utsikten" sin. Tenk å ta fra noen det på den måten..

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Et vakkert skue du har fanget der, når man våkner til et slikt vakkert syn må dagen bli fin :)

Bestemor Drillo sa...

En utsikt som gir ro i sjelen!
Vakkert! Ha en himmelsk kveld!

Malys krok sa...

Ja havet MÅ en se! Og din utsikt er jo fantastisk! Så bra at Reidun fikk utsikten igjen! Syns skikkelig synd på henne da den ble malt over! Var jo så fint! -Margit-

Parkvegens Hageglede sa...

Jeg har full forståelse for viktig det er å se havet, jeg har også alltid bodd slik. Men det har nok noe med hva vi er oppvokst med, de som er vant til innland synes nok det er det beste sted på jord. Din utsikt er i alle fall utrolig vakker.

Inge sa...

Det må være dejligt at starte dagen med så smukt et billede.. :-)

Laila -Karin sa...

Herlig utsikt og aldeles nydelig bilde

Gudveig HN sa...

Nydelig! Skulel gjerne hatt et maleri med DEN himmelen!

Mandy Lou sa...

Herlig fargespill på himmelen din!

FO - 2 sa...

En fin start på dagen dette.
Nydelige farger og flott utsikt.

Er glad for at det finnes mennesker som bryr seg om andre, fremmede, til og med, slike som hjelperen til Reidun.
Spesielt etter at man er blitt "trampet ned" av "paragrafryttere".....

Petrinetrollmor sa...

Nydelig bilde !

Utrolig flott utsikt:)

Mete sa...

Nydelig utsikt du har om morgenen, Charlotte! Det er bedre enn ei vitaminpille :-)

Unknown sa...

VAKKERT!!
Eg som er oppvaken med å ha heile Voldafjorden gjennom stovevinauget, ser no ikkje anna enn det vatnet som samlar seg på plenen når det regnar...slik som no...Saknar det veldig, men då er det ekstra godt å reise heim til barndommens dal, og så har svigermor hytte ved sjøen:o)

Mona sa...

Villken fantastisk utsikt du har! Det ser ut som ett måleri.

AnneKa sa...

Nydelig utsikt du har. Savner synet av havet der jeg bor nå, så der er du også heldig!!

Randi sa...

Nydelige farger og flott utsikt:)

Melusine sa...

Praktfullt!
Det er flott å ha slikt skue rett utenfor vinduet, og godt var det at Reidun fikk utsikten sin tilbake.

Ha en fin helg :)

Related Posts with Thumbnails