ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 3. september 2010

TurboLotte tester Nidar Favoritter, gullpakke

I dag er en av de dagene da jeg synes synd på meg selv. Ja.. virkelig.
Uten at jeg gidder å gå noe nærmere inn på hvorfor det.

Men, hva gjør man da? Jo.. man ringer en venninde og klager sin nød, mens man labber bort på butikken og kaster alt som er usundt oppi handlekurven.

Som sagt så gjort.

Denne har jeg ikke sett før. Sikkert ikke så veldig ny, men den må jo testes!!

Nidar Favoritter irriterer meg litt. For jeg finner aldri en type som jeg liker best, for det er alltid en bit oppi der jeg ikke liker, og som blir liggende igjen til stor irritasjon, og som man ikke spiser før man har helt sjokoladeabstinens.

Men denne er jo knall!! Her liker jeg ALT!!



Design: Vel.. gullpakken blinker jo pent i butikken da. Men skiller seg ut fra de andre posene med Nidar Favoritter på den måten at jeg får assosiasjoner til Minde... Eller Freia gullruter kanskje?
Men ellers er bitene godt representert og avbildet på pakken. Jepp.. jeg er interessert.

La oss ta bitene èn for èn:

Caramello: En klassiker!!! Papiret er jo teit. Bare til irritasjon her. Men muligens lurt hvis den skulle knekke og man unngår masse kliss i posen. -Ser den.

Spesial: Denne er jo Gubbens favoritt. Men også en av mine. Desverre får Spesialen ødelagt litt av smaken sin når den er i pose med andre ting. Men alikevel. Spesial er et must!!

Smørbukk Fudge: JAAAAA!!! Jeg liker ikke hard karamell som bare klistrer seg i tennene. Men denne er jo Fudge.. og det er jo himmelsk. Den gode smørbukksmaken men tyggbar. Me like!!
Applaus fra sofaen her!

Bærmums: Hmmm.. denne ser litt kvalmende ut på pakken må jeg si. Får litt Hobbyassosiasjoner og det frister meg ikke akkurat nå. Men ble gledelig overassket. Denne er frisk og god. Passe seig.

Gratulerer, Nidar Bergene!!! En knallsuksess spør du meg!
Blogglisten

8 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Det var da endelig godt at det var en suksess når du skulle "trøstemumse":)

Snuffeldyret sa...

Ai ai, her har jeg gått glipp av noe smaskens tydelig vis! Løp og kjøp med andre ord!

Trøsteklem herved oversendt!

Blomsterguri sa...

Uff da - men du vet - bedre dager i vente! Godt med trøstemums! Jeg skal prøve denne jeg også hvis det ikke skjer noe positivt snart :-)

Anonym sa...

Jeg anbefaler hard trening, det gjør godt og all aggresjon forsvinner. Og tro meg, jeg har også hatt noen av mine ytterst få vonde dager i det siste...

Åshild sa...

Hermed satt på lørdagens handleliste. Ingen sjokolade i dag - da kan vi ta dobbelt i morgen.

Mandy Lou sa...

He he! Jeg så jo også denne posen og måtte teste den ut med det samme. Mye godt og søtt oppi der. :)

Hilsen fra landet sa...

Håper det går bedre med deg... etter den gode blandingen

Har lagt merke til pakken men jeg var nok ikke tilstrekkelig "down" til å kjøpe den! ;-)

potentilla sa...

Og jeg takker nok en gang for innsatsen. Respekt!

Related Posts with Thumbnails