ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 13. november 2010

Bli med på: Tre ting jeg liker!

Lørdag er den beste dagen i uka!!
Avslapping og kos, hele dagen. 

Orkidèer er moro å få gjenblomstring på. 

Og sist og ikke minst. 
En nuss fra en sønn som vet han har gjort noe galt.


Hva med å lage en liten konkurranse her? 
Jaaa... de æ jo så gøøøøy!!!

Regler: 
1. Ta tre bilder som beskriver tre ting du liker. Behøver ikke være det beste i verden osv. Men rett og slett tre hverdagsting. 
2. Link hit så andre  kan være med. 
3. Post linken fra innlegget ditt i dingsen under her. (håper det virker)

Premie finner jeg ut etterhvert. En liten dings tenker jeg. 


Blogglisten

6 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Hmmm....får se om jeg får til det:)

Ellen Walnum sa...

Hihi, tror sandelig jeg fikk det til!

Hilsen fra landet sa...

Likte spesielt godt lørdagene dine - med bare kos og avslapning, ingen vasking og rydding som her! :-D

Margareth sa...

Kuuult!! Da fikk jeg det til og er med rundansen :-))) Ta-daaaaa!!!

qehenne sa...

:-) Jeg er med :-)
Skjønning av en sønn du har!

qehenne sa...

:-) Jeg er med :-)
Skjønning av en sønn du har!

Related Posts with Thumbnails