ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 12. november 2010

Her skulle det...


Her skulle det vært mange bilder. Bilder av de siste blomstrende rosene som ikke gir seg.
Bilder av drivhuset som er ferdig isolert og pyntet for vinteren. Men det har jeg ikke gjort.
Bilder av fiskene i dvale i dammen.. jeg har ikke sett til dem på en uke eller to. For alt jeg vet, så kan de ha pakket snippsekkene sine og reist med første fly til Japan.
Bilder av mine vakre barn som gjør mange flotte og gøye ting.
Bilder av min mann, som gjør mye gøy..
Bilder av hvor fin jeg er på håret.. nei, jeg har ikke somlet meg til å gå til frisøren..
Bilder av alt jeg har ryddet og pusst opp... nei, har visst ikke gjort noe av det heller..

Eller det skulle være rapporter om hvor langt og ofte jeg har løpt.. en gang for to uker siden.. herreminhatt så treig jeg er.
Historier om moroting som skjer i hverdagen. Artige historier fra Lillegutts beretninger i bilen på vei til barnehagen om morgenen.. hva var det nå han sa?
Noe om askeladden som skulle redde prinsessa som bråkte om natta.. nei. Jeg husker ikke.

Jeg husker egentlig ingenting for tiden.
Jeg får melding av min datter rett før jeg går ut av jobb. Husk å kjøp.. ditt og datt. Joda.. husker jeg det? Neeeida.

Er jeg stresset? Nei. Egentlig ikke.
Jeg har ikke hatt det så bra på lenge. Er egentlig knallfornøyd.
Kanskje jeg blir lat når jeg har det bra?
Kanskje det ikke er plass til noe annet i mitt hode enn fortollingsregler? 

Samma kan det være. Snart er det jul.
Jeg vil ha bittesmå lys til å ha i vrihasselen. Hvor kan jeg få kjøpt det? Sånne bitte-bittesmå lys som de har i danmark. I tivoli.. i piletrærne i tivoli i danmark i julen. Sånne vil jeg ha.
Blogglisten

4 kommentarer:

Britt Åse sa...

Europris, dear :-)

Trude sa...

Vet du, akkurat sånn har jeg det også. Det er ganske merkelig egentlig,men sånn er det bare innomellom. Plutselig en dag kommer kreativiteten poppende frem igjen og da kommer innleggene også... Du får nu uansett ha ei flott helg:-)klem

Fies notiser sa...

Argh, jeg jåler meg med egenpleie & en håndfull ansiktsmasker i dag, fortrenger alt som venter, vel vitende om at jula kommer tidsnok uansett (som alltid). Får litt dårlig samvittighet av sånt også, men jeg nekter! Skal kose meg, nemlig :-)

Ellen Walnum sa...

Jeg lurer på om det er det de kaller det godt liv? ....:)

Related Posts with Thumbnails