ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 4. mai 2009

Fotosafari i Keukenhof!!

fotosafariI helgen var vi i Holland, nærmer sagt Keukenhof. Og det var litt av en opplevelse. Vi traff midt i blinken anng vær og blomstring.

Helt fantastisk! Bildene er ikke så skarpe desverre. Skulle prøve et annet resizeprogram. Ikke så bra.

IMG_22  IMG_23IMG_24 

IMG_25

IMG_26

IMG_28

IMG_32

IMG_29

IMG_30

IMG_31

IMG_33

IMG_34

IMG_35

IMG_36

IMG_37

IMG_38

IMG_42

IMG_39 IMG_40

IMG_41

IMG_42

IMG_45

IMG_43

IMG_47

IMG_46

IMG_48

 

IMG_50 IMG_57

IMG_49

IMG_54

IMG_55

IMG_56

IMG_57

 

IMG_67

IMG_59IMG_64

IMG_65

IMG_66

IMG_68

IMG_70

IMG_75

IMG_77

IMG_78

IMG_79

Blogglisten

18 kommentarer:

hajal. sa...

For ein fantastisk opplevelse dåkke må ha hatt Charlotte!
Kaukenhof står på lista mi over framtidge reisemål. ;)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Nydelig.
Her blir ord fattige, men takk for en rundtur i løk-land.

Ellen Walnum sa...

For et fantastisk syn! Heldige dere. Takk for at du ga meg en situasjonsrapport fra drivhuset! Da kan jeg konsentrere meg om å bekymre meg for drittværet her nede:-)

Vivishagerom sa...

WOW, for en flott blomstring. Kan godt skjønne at dere koste dere.
Sitter og tenker på hvordan det har vært å legge ned alle disse løkene. Samme det, når resultatet ble som det ble.

skogsdua sa...

vakkert syn, må ha vært litt av en opplevelse ja. Gleder meg til tulipanene mine blomstrer, om enn i en noe mindre skala

Sine sa...

Åh, så vakkert! Det må ha vært en deilig opplevelse å gå der.

Men hvordan blir det når de er avblomstret da? Må jo være et sorgens kapittel, hvis de ikke har noen gode løsninger da. Vet du noe om det?

Wenche sa...

Wow, så vakkert. Skjønner at det må ha vært en kjempeopplevelse.

Jeg har hatt lyst til å dra dit i flere år, trodde det skulle bli noe av i år, men må nok vente enda ett år.

Elsa sa...

Flotte bilder fra Keukenhof.
Det er en fantastisk opplevelse å rusle rundt i parken.

Marit sa...

Fantastisk!

Berit sa...

Mye øyenslyst her!
Dere må ha hatt en kjempetur.

amo sa...

Fantastiske bilder! Drømmer om at jeg også en gang skal få komme dit.

Unknown sa...

Ja det er absolutt verd turen ned. Resten av året? Nei det aner jeg ikke. Jeg tror de blir tatt opp igjen og plantet nye hvert år. Det er jo forhandlere som stiller ut sine produkter. Før i tiden var den i alle fall stengt utenom sesongen. Mer vet jeg ikke.

Hege sa...

Jeg så dem nå.. ;) Såå stilig da..!! (nesten som å se min hage.. haha.. ;) )
Tulipaner er veldig fint, tror jeg må plante noen flere til året :)

Fin blogg forresten :)

-Hegeee

Petunia sa...

Må jo være verdens lengste og verdens vakreste fotosafari! Jøss så mye fint å se på. Og lukten må jo ha vært som parfyme!
Må bare tilbake og nyte bildene dine en gang til!

Bjørg 47 sa...

Så deilig å se bildene igjen, jeg har vært der to gaanger, begge ganger med like bra vær, full klaff med blomstringen. Det er en DRØM å vandre i denne parken, man får bare aldri nok !! Takk for flotte bilder.

Tonerose sa...

*sukk* så mange herlige bilder!! Tulipaner er virkelig vakkert!! :o) men phui, for en jobb å legge de.. Gleder meg til litt springer ut i hagen her også, blir spennende å se hvordan høstens innsatts vil vise seg frem!

Tusen takk for titten, herlige bilder!!

Mete sa...

Så flotte bilder og flotte rabattet / enger med blomster. Antar at turen var fabelaktig flott, ja! Vi vil ha info på neste treff - og kanskje vi skulle tatt en hagegaltur til Amsterdam til høsten? Må jo ha løk til hagen..

TorAa sa...

Heisann,
stikker innom deg en liten tur fra Petunias Blogroll.

Herlige bilder fra Holland - vakre tulipaner i alle farger og fasonger.

i disse "finanskrisetider", er tulipanen for økonomer symbolet for det første børskrakket i Europa.

Du kjenner vel ordtaket: selg ikke skinnet før bjørnen er skutt.

Der bommet hollenderne for en del hundere år siden:
De delte opp og solgte tulipanløker lenge før neste sesong. Det ble utrolig en kald vår, og vips, løkene døde og fallittene ble et faktum.

Ha en flott langhelg (om du så har den mulighet)

Related Posts with Thumbnails