ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 10. desember 2009

Luke nr. 10 Skjeletter til jul?

10

 

Hva ønsker du deg til jul? Dorullkopper? Diamantringer?     Makaroniskjeer?

Uansett. Så tror jeg kanskje ikke du får skjeletter til jul?

Men jeg har en følelse om at kanskje jeg er så heldig.

Storesøster har vert på juleverksted på Agder Zoologiske forenings barnegruppe. Og disse armbåndene kunne hun vise nå. Ellers var det noe til meg sa hun…..  Guuuri… nå er jeg spent!

001

Hvem sin ryggrad dette er vil jeg ikke vite. Men stilig er det da lell! Boret hull i sorte stener og greier. Tøft.

desember

Blogglisten

4 kommentarer:

orchis sa...

Grøss! Med et slik armbånd mangler bare bein gjennom nesa, leppeplate og en knokkel som hårrull - og kanskje en krympet hodeskalle i bokhylla... :) Dog, en ny og funksjonell ryggrad hadde ikke vært å forakte!

Anonym sa...

Ah - da bør du jo anskaffe deg noen fiskebeinsøredobber til. :D

Mete sa...

orchis kom meg i forkjøpet der, men stilig var det! Og alt kler den smukke, så vi ser frem til visning på første hagetreff over jul :-)
Herlige, kreative storesøster!

AnitaH2 sa...

He-he, lurer på hva Beate & co har kokt her, ja... eller kanskje de har ryddet i preparatsamlingen på museet?
skulle så gjerne ha vært der på tirsdag, men hadde et anfall av fungerende grensesetting. Enda jeg kunne fått prøvekjørt Dremelen min!

Related Posts with Thumbnails