ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 7. juli 2010

Nå over til noe litt mer hyggelig, de 5 fineste akkurat nå

HildeG kom med utfordringen om å vise fra de 5 fineste i hagen akkurat nå.
Himmel.. det er ikke lett. For nå blomstrer det meste. Men for å ta noen som jeg kanskje ikke har vist så mye allerede.. eller? Føler jeg gjentar meg selv litt her. He-he.

1. Claire Reinassance... en evig favoritt. Plantet da Lillegutt ble født. Så det er liksom hans rose da.
2. Evelyn. Ny i år. Står i krukke og har vokst seg svær allerede!
3. Eden Rose. Står i krukker på hver side av inngangsdøra. Utrolig flotte roser dette.
4. Pikachù... ny i dag. Ser ut til å trives! Koi er gøy. Mye mer personlighet på disse her enn vanlig gullfisk som jeg hadde i fjor. De var jo helt usynlige hele sommeren. Disse kommer nå nesten opp til hånden hvis man sitter ved dammen og plasker litt.
5. Epletreet har bestemt seg for å bære frukt i år. .. og oppi der er en liten avlegger, gitt. 
Blogglisten

10 kommentarer:

Snuffeldyret sa...

Oj oj, Eden rose! Den må jeg bare ha!!!

Her var det mye lekkert, og så fin avlegger da!

Anonym sa...

Ja, Eden Rose er virkelig flott. Ikke minst syns jeg at den, med alle sine kronblader (visstnok en av rosene med aller flest kronblader), er spesielt vakker når den er "litt over toppen".

Evelyn er også nydelig, men her har den dessverre ikke slått helt til foreløpig. Håper dette blir året den viser seg fra sin beste side.

Ellers: Flotte bilder. :)

Wenche sa...

Åh så nydelige roser. Eden Rose døde dessverre for meg i vinter, må nok få meg en ny. Og Evelyn og Claire; jo de lever ennå, men måtte kuttes godt tilbake i våres. Håper Evelyn etterhvert gir meg noen flere blomster enn hun gjorde i fjor.

Bente sa...

Hm..mye fint her. Jeg tror jeg synes avleggeren var den aller fineste :-)

Ellen Walnum sa...

Ja der havnet en rose til på "må ha" lista min........Eden rose. Men den fineste var nå avleggeren i treet da:))

Fies notiser sa...

Herlig - alle sammen! Jeg er novise på blogg og i hage, men ta en titt på mine om du vil:
http://www.fiesnotiser.no/2010/07/fem-fine-favoritter.html

Anne (Moseplassen) sa...

hihi, fin femmersamling hos deg :)
Og bildet av Claire Reinassance var jo rett og slett praktfullt! for et blinkskudd!

Blomsterguri sa...

Herlig! Ikke så rart at du liker roser - det er bare helt nydelige! Liker at du har avleggere i treet også :-)

Asbjørg sa...

Så trist å lese ditt forrige innlegg,er ikke mer enn et par uker siden vi måtte skilles fra vår kjære hund,så jeg vet hvordan savnet etter et dyr kjennes.
Fantastisk flotte roser du viser frem i dette innlegget!!

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Evelyn og Eden var virkelig flotte!

Related Posts with Thumbnails