ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 6. august 2010

Menn, stort sett "greiere" enn damer .

I dag tok jeg en utolmodig Jørgen med ut en liten tur i selen. Han er jo egentlig vant til å være ute. Men er alt for liten enda. Så da blir det noen sånne turer før han blir stor nok.
Det jeg ikke hadde tenkt på da vi gikk ut var Bjarne.. Store ukastrete, ville, Bjarne.
Han sto rett utenfor døren da vi gikk ut og jeg rakk ikke løfte opp Jørgen før jeg trodde det skulle smelle.

Men neida.. Har ikke sett på maken til snill mann jeg!
Jørgen ble livredd for den store karen. Og rygget unna etterpå.
Men Bjarne bare la seg ned og smisket som bare mannfolk kan.

Vilja derimot. Husets frue.. er fremdeles ikke imponert..
Hun bare skuler på avstand og er skikkelig pottesur. Herreminhatt. Har aldri sett en SÅ sur katt. Ikke sint, men sur. Kjerringsur.

Her sitter hun under benken og sturer.




Bjarne, derimot. Tar det hele med knusende ro.
Han har vært ute en vinternatt før, bokstavlig talt,
og tar seg heller en bit av kattemynten, før han lunter avgårde til gud hvet hvor han kommer ifra.




Det er mye som skal utforskes her..






Og her.. Men det er ikke så lett å gå med den selen altså.





Jeg er så tyyyyyyynn!!


Og nå har jeg fått kvae i pelsen.. pokkern.
Blogglisten

5 kommentarer:

solfrid sa...

Hadde det ikke vært så langt mellom oss, ville jeg trodd at det var vår egen Sofus som var på ferde hos dere; Bjarne altså. Men, så er han jo kastrert da.

Jørgen er like søt;)

The Chair Speaks sa...

Thanks for letting us know about this blog and having more than one blog is difficult. No wonder we did not see any blog post from you.
Jorgen is very cute. Bjarne is a gentleman.

Ellen Walnum sa...

Det er jo skrekkelig hyggelig med en gentleman i hus da.....eller rundt huset rettere sagt, og Jørgen er jo bare megaskjønn:))

amo sa...

Så skjønn Jørgen er da! Han ser jo akkurat ut som vår hannkatt som vi beholdt fra det siste kullet. Men han har blitt 5 mndr. og er en stor og kraftig gutt. Han elsker mat, spiser hva som helst. Og så er han en skikkelig kosegutt.

Margareth sa...

Så du har ikke peiling på hvor Bjarne kommer fra? Kan bli så sint på folk som ikke kan ta seg av dyrene sine!!! Det er så godt å vite at det er sånne som deg som tar seg av dem når ingen andre bryr seg. Han er jo en kjempefin herre-mann:-) Jørgen er en hjerteknuser av dimmensjoner. Kommer nok til å bli en skikkleig kosekatt med tiden også når den verste "ungdomstiden" har roet seg...haha-ha

Related Posts with Thumbnails