ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 19. oktober 2010

blogginlegg fra Hagen.

Ja nå er det da vitterlig høst og nesten vinter?
I dag var det masse is på bilen. Men Dahliaene ser ikke ut til å bry seg noe særlig om det, for de står der like grønne og fine.

Lillegutt har nå hatt vannkopper i en uke og er temmelig lei av å være inne. Så han må luftes litt her i Hagen, stakkars.
Og på vår tokt her fant jeg denne Clematisen i blomst!
Clematis stans, står det på den. Var ikke det lovlig sent? Og så dufter den!
http://www.google.no/m/search?oe=UTF-8&client=safari&hl=nb&q=clematis+stans



Blogglisten

5 kommentarer:

Britt Åse sa...

Så lekker! Ligner på min, men jeg tror egentlig ikke at min dufter.

Unknown sa...

Ja kjøpte den på et marked i sommer. Tøff sak.

Parkvegens Hageglede sa...

En søt sak, nydelig farge. Der er så kjekt med disse små gledesprederene en sen høstdag. En blir liksom litt ekstra glad når noe fremdeles trosser vær og vind og lyser opp i hagen. Ha en fortsatt fin uke.

Anne (Moseplassen) sa...

jøss, snedig klematis!

Her blomstret georginene seg forbi flere småfrostnetter. Rim i gresset, like fine blomster. Men nu er det slutt, og halvparten er gravd opp og resten står helsvart. I kveld må jeg sende mannen ut med lommelykt, for nå er det meldt 10 minus i natt, og det tror jeg nok kan slå seg ned i bakken. (eller jeg må legge over rye, vi får se hvor seint han komme hjem)

Anonym sa...

Georginene ligger nå i kassene sine i kjellere her. Hvar hatt -3 og nå er det meldt -5.

Clematis "STANS!" hadde akkurat passende navn for blomstring i oktober. ;)

Related Posts with Thumbnails