ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 12. februar 2009

Utelys ønskes!

Ja skal vi liksom bare bli her da. Ser slik ut. Vi har ikke funnet noe bedre akkurat. Så nå ser det ut som det er meningen vi skal være her da.

Men jeg har satt foten ned. Noe må forandres her.

1. Utebelysning.
Jeg er drittlei å famle meg fra bilen og ned stien mot døra. Ingen finner inngangen her på kveldstid. Kjekt med tanke på selgere og andre “vitner”. Men kjipt når det gjelder venner og slikt.

 lys     lys1 lys2

En av disse tre kunne jeg tenkt meg. Bildene er fra Lysbutikken.no Prisene var ganske stive på disse her da. Siste i rekken der koster 14.500….litt utenfor min lommebok. Navnene fra venstre mot høyre. Bologna. Como og Chelsea..

lys3

Denne her heter Limfjord…mindre eksklusivt navn ja. Men passer bedre til min lommebok, og egentlig også til huset som er langt i fra eksklusivt.

Skal man ha blomster som henger fra stolpen? Er ikke det egentlig utrolig Harry? Jeg vet ikke. Jeg bare spør.

 

2. Ny sofa.. jeg setter ikke inn bildet engang av de vi har nå.. Vilja har gjort sitt for å ødelegge dem. Det er takken for at vi reddet henne fra avliving… Klorer på sofaene by night, og sover på akvariet by day..

Men en høy søthetsfaktor redder henne da.

Har ikke sett en eneste en som jeg liker enda. Men tror jeg må gå på tokt til min søster i Stavanger. Der er det litt mer å velge i tenker jeg.

Ellers må jeg bare si: PETUNIA SPIIIIRERR!!! Selvhøstede frø. Høy stasfaktor her i gården. Spirene ( 2stk ) er så små at jeg blir svimmel av å prøve å se dem. Ikke aner jeg hvilken farge de blir heller. Hadde både lilla og blå sammen i fjor. Vi får se.

Blogglisten

5 kommentarer:

Harryford sa...

Henger på en stjerne for de nyspirte selvhøsta petuniafrøene!

Men hva mener du med HARRY når en henger opp blomster! :-DDDD

Er det mulig å finne en lampe som "harmoner" litt med husstilen tro!!!

Ellen Walnum sa...

Jeg synes Limfjord var den fineste av dem jeg:-)

Grattis med spiring på selvhøstede petuniafrø!! Det er ikke verst! Jeg trodde jeg hadde sådd noen doble hengepetunia jeg, men har fått beskjed om at de er opprette. Jeg tenkte kanskje jeg skull kjøpe noen vanlige enkle hengende på Plantasjen. Da kan vi jo dele litt dersom jeg får mange.....

BRUDEPARET sa...

Så nydelig kattepus Charlotte!
Helt utrolig skjønn! :)

Tove sa...

Så flott at du har fått spiring på egenhøstede petuniafrø. Gratulerer!!! Vrient med slik utebelysning. Du finner nok en du liker :-)

IngunnBW sa...

Jeg falt for Como, den var rålekker! Dessuten vil den samle og spre lyset der den skal, ned på bakken, pga kraven over lykteglasset. Elelrs er jo Limfjord en trygg klassiker som passer overalt.

Vilja er bare til å spise opp! Alt kan tilgis når man ser inn i det blikket :)

Så flink du er som har fått spirer på egne Petuniafrø!

Related Posts with Thumbnails