ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 12. januar 2012

Himmelsk!




Åh, nå som bloggånden er over meg igjen, så hiver jeg meg på Petunias "Himmelsk", igjen. 
Gøy!!

Og klart jeg må gauke om utsikten her igjen da. Sånn er det bare, sorry.. men jeg er ikke helt mett på denne enda, før det blir en vane.

Så her er mitt bidrag til Himmelsk Torsdag.

Rett fram, fra verandaen. I midten her er TTS Sense. Og om det er deres, men i alle fall noe himla stygge kraner.
Kranen til høyre har jo Kilden rett bak seg. (Note to self: Ring Sense, og be dem bøye ned krana.)
Så ja, bak der. Kristiansand. Odderøya er den mørke klatten til høyre, og bak der sees Søm.
Til venstre ser man Slettheia.


Og hvis jeg vrir kamera litt mere mot vensre, sees som sagt Slettheia og mere av Vågsbygd.
Til høyre igjen er ikke noe vits. Der er bare Andøya.. høhø.. Nei fint der. Men nå er det så mørkt at det ble bare noe kluss på bildet fra Andøya og ut mot havet.
Og i forgrunnen sees det berømte drivhuset.
Buskene er litt i veien her. Men måtte sette kamera nede på gjærdet for å holde det still.
(Note to self2: Kjøp Gorillastativgreie!!)


Løp inn til Petunia for maaaange flere bidrag til Himmelsk på en Torsdag.

Blogglisten

28 kommentarer:

HansHB sa...

Herlige nattbilder!
Ha en flott kveld!

HansHB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Monica o Jacob sa...

Riktigt snyggt med stadens alla ljus;-)))

Gry sa...

Utrolig flott!

Petunia sa...

Så flott utsikt dere har fått da!! Dere flyttet jo litt på dere nå før jul, ikke sant??
Kjekt at du vil være med på Himmelsk og at du har funnet blogglysten igjen! Hvor fant du den?? Kanskje jeg også kunne ha letet litt der!! Hehe! Sliter jeg også!
Ønsker deg en super duper helg!

Rimkogeren sa...

Tak for din hilsen :-)
Wauv, sikke en super udsigt.

Elsa sa...

Du verden for en flott utsikt du har fra verandaen.
Fine nattbilder:-)

Sivinden sa...

Det var da en utrolig utsikt!

Vivishagerom sa...

Ja, dette var jammen en utrolig flott utsikt!

Qehenne sa...

Kristiansand by night. Kjekt å se fødebyen min igjen. Ha en riktig god kveld

Anne-Berit sa...

Den utsikten din skulle jeg likt å hatt.Nydelige bilder:)

Monica S Engell sa...

Wow,- litt av en utsikt du har... og ja de må senke krana, synes jeg:)

Wenche sa...

Det må jeg si var litt av en utsikt :0) Skjønne godt at den må vises frem og gjerne flere ganger :0) Nydelig med kveldsbilder...gir en egen stemning. Flink fotograf :0) Så heldig vi himmelske tittere er som får se dette. Ha en riktig God Helg ! :0)

Malys krok sa...

Fint du er tilbake og viser dine vakre bilder! Takk for hilsen!
-Margit-

Ragnhild sa...

Nattbilder er så vanskelige å få til, spesielt uten stativ. Det her blei skikkelig bra :)

Inger-M sa...

Kjempefin nattlig utsikt!
Jeg tror kanskje du bor i mitt gamle nabolag? Jeg vokste opp i Brøviglia 2 :-)

Gemma Wiseman sa...

Beautiful parade of night lights under a dark sky!

Mandy Lou sa...

Kjempeflotte nattbilder. Virkelig imponerende utsikt.

Anonym sa...

Kjempefine bilder! Ønsker deg en kjempefin torsdags kveld!:)

Venke sa...

Vakre kveldsbilder av en vakker by :-)

Inge sa...

Himmelsk smukke billeder.. :-)

Sivangj sa...

Sjønner godt at du gjerne vil vise frem den flotte utsikten. Noe sier meg at du nok aldri kommer til å bli mett på den :)
Ønsker deg ei hærlig helg
Klem fra Siv

Annemor sa...

Jeg tror kanskje at vi vil få mange bilder av den fine utsikten.
God helg.

Anonym sa...

Flott utsikt :) Trodde først det var Bergen, siden vi har noen kraner stående ved vannet.. ;)

Laila -Karin sa...

Fantastisk utsikt.

Catherine sa...

VELDIG fine bilder, er ganske så misundelig og heiskranen er jo litt "kunst" på et lærret. God weekend

Med kjæleik til livet sa...

kor flotte himmelbilder

go helg - monikaklemma

Anonym sa...

Utrulig vakre bilder du har tatt,vart helt fasinert,.Ønsker deg en riktig fin uke :)

Related Posts with Thumbnails