ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 18. september 2009

Lamperesultat

Tja.. hva skal man si? Mye jobb for lite resultat eller? Den er nesten finere uten lys, for da ser man bedre at den er hvit.
Men FOR en jobb!! Tror ikke jeg gjør dette her til et levebrød nei. Tankene går jo da til den stakkaren som faktisk har hatt dette som jobb. For jeg tviler på at det er noen maskiner som kan sette på alle de krystallene der med tynne ståltråder. Geezzzz.

Etter at jeg hadde fjernet alle krystallene så måtte hele stativet vaskes. Og så etterpå sprayet jeg det hvitt.
Tips: Ikke stå ute på kvelden på grusen fordi du er så utålmodig at du ikke gidder å vente til dagen etterpå hvor det faktisk er såpass med lys at du ser hva *¤#%”” du gjør. Da den var tørr og jeg tok den inn, så jeg jo at jeg ikke hadde fått sprayet alt da. Og en slik sprayboks til den nette sum av 100,- NOK blir fort tom.-Så da måtte jeg pokker meg kjøpe en ny dagen etter for kun 5cm.. Drit og dra.

Så måtte jo alle disse dingledanglene –etter at de var vasket, på igjen da. èn etter èn. Herrekongsverre så kjedelig.

Så den er kanskje like harry enda. Men dog litt mer “soft”. Ref:bildet i innlegget under.
Men nå har jeg alltid vært litt “sucker” for dingeldangel og bling-bling. Så jeg fryder meg jo da. Lillegutt er også fasinert over alle “diamantene”. Så da er vi i alle fall to.

Bildene her ble utrolig dårlige da. Tror det skyldes en god blanding av dårlig fotograf og lillegutts fingre på kameralinsa.
lampe

Blogglisten

5 kommentarer:

AnitaH2 sa...

Åh, så lekker den ble! Vel verdt innsatsen, ser det ut for! Og diamanter får man jo aldri nok av?

Ellen Walnum sa...

Mye jobb for stort resultat vil nå jeg si!! Den ble kjempelekker....jeg er også svak for bling vet du:-)

orchis sa...

Imponerende innsats og strålende resultat. Gratulerer! Slik tålmodighet er ikke en av mine egenskaper... Ille nok å vaske lampeskjermer :) God helg!

Anonym sa...

Den ble nydelig! Tålmodighets arbeid til tusen.. Håper du får en fin kveld!

IngunnBW sa...

Lampen ble jo fin! Men for en jobb...du har vel drømt om blinger og diamanter et par netter tenker jeg :)

Related Posts with Thumbnails