ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 15. september 2009

TurboLotte tukler..

Hva jeg tukler med nå? Lamper. I hvertfall èn lampe. Hvis dette blir bra, så blir det kanskje fler. Men akkurat nå er fristelsen ikke kjempestor.

001
Har fått tak i en gammel lysekrone. ( Hurra! Og tusen takk Lene og Kjetil!!) Så nå skal denne til pers. Den er her på bildet delt i to for å gjøre det litt lettere… tror jeg.
002
Så må alle… ja alle-hver bidige dinglegreie tas av. Og her snøres den tynne ståltråden opp med tang. Joda. Har jeg blødende fingertupper og skjelvende armer nå? –Stemmer det.
Så nå skal den behandles litt.
I morgen skal jeg på kurs hele kvelden. Så den blir nok ikke ferdig da. Eller det kommer jo an på hvor utålmodig jeg er da.. Eller det kan hende hele greia blir bare en fiasko. Ja vi prøver..

Ellers er det dårlig på hagefronten. Melonen fra forrige innlegg ble fortært på jobb. God? Næh.. smakte ingenting egentlig. Så den var nok ikke moden nok nei. Så de andre to får henge leeeeeenge før de blir høstet ja.

Men noen roser trår nå til litt igjen. Og solen de to siste dagene har jo hjulpet litt på.

003
Denne her er ikke den kraftigste nei. Men må vel bare ha noen år på seg tenker jeg.

004
Aloha skal liksom være en svær busk har jeg forstått? Her er den ei pingle. Men kanskje også fordi den ble flyttet igjen i år? Vi får se.

Blogglisten

8 kommentarer:

AnitaH2 sa...

Skjønner du kjeder deg i hverdagen?

Ellen Walnum sa...

Hihi......pirkete tålmodighetsarbeid er vel ikke akkurat det jeg forbinder med deg:-)))

Unknown sa...

OOOOhhh I`m full of suprises!

Marita sa...

hmmm, nå lurer jeg veldig på hva du skal gjøre med den lysekronen. Jeg har akkurat den samme nemlig... *følger med*

orchis sa...

Pirkejobber skal være bra for sjela, har jeg hørt. Tenk f.eks. på japansk teseremoni som varer i det vide og brede... M.a.o. du vil finne ro, balanse, refleksjon og såntno' via lampa di :) Ha det artig!

Unknown sa...

Vel, fåreløpig har jeg bare funnet vondt i albuen. Ha-ha!!

Kristin sa...

Beundrer ditt pirke arbeid! ang, Melon!!! Høstet en stor som smakte godt, den andre rotnet, og de to små var modne nok, men smakte ikke noe i det hele tatt. En av de tingen jeg ikke skal bruke kalorier og omtanke på neste år

IngunnBW sa...

Men...hva skal du lage da? Du har nok fått en eller annen lys idé skjønner jeg :) Spennende!

Related Posts with Thumbnails