ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 30. januar 2011

Jeg bare kjenner på det, altså!

Kremt... ja.
Vel.. nå har det seg sånn at jeg har røkt siden jeg var 16 år... Jeg elsker det! Det er noe av det beste jeg vet. Ikke blir man tykk av det heller.

(Ok.. man dør av det og alt det der... )

Men jeg kan jo ikke holde på med dette i evig tid?

Jeg har aldri prøvd å slutte. Ikke helt.
Men jeg sier heller ikka at jeg skal slutte nå. Det tør jeg ikke. Tanken på å ikke skulle røyke mer er alt for skremmende.

Men.. jeg har nå denne inhalatorgreia som jeg fikk av min søster til jul.. i forfjor.. hehe... ja.

Jeg har prøvd den noen ganger. På flyet til Houston. På hoteller.. Den er egentlig ganske ok.
Kjekk sak.
Ingen røyk. Ingen ild. ( Man kan røyke på senga!! Røyke på jobb.. i møter!!)
Slipper å lete etter fyr. Og den smaker faktisk veldig ok!

Så nå sitter jeg her da. Har ikke røykt på et par timer. Har nettopp spist... og har egentlig ikke så himla lyst på røyk.. tror jeg.
"leter febrilsk etter inhalatoren".

Så joda. Som sagt, så skal jeg ikke slutte.. bare kjenne litt på tanken. Bare litt.....
Blogglisten

7 kommentarer:

Blomsterguri sa...

Helt greit å kjenne litt på det Charlotte! Kjenn litt på hvor greit det er å bestemme selv også! Ha en fin kveld!

krepsemor sa...

Da trenger du all mulig støtte (og trøst) Det er lettere å slutte sammen med noen andre, for da er en i samme båt liksom =)

Ellen Walnum sa...

Jeg blir jo veldig nysjerrig på hvor man får kjøpt en sånn inhalator jeg....vet du det?

Unknown sa...

Apoteket!! :-D

Bjørg 47 sa...

Lykke til hvis du bestemmer deg for å bestemme over deg selv !!!! Ha en fin uke.

potentilla sa...

Jadda, pønsker jeg også. Meeen så var det dette med vektøkninga da...

Bente sa...

Jaaaaaa. Vi kan gjøre det..fordi vi fortjener det! Imorgen er det helt slutt for min del. Har fått litt hjelp av bronkitt!

Related Posts with Thumbnails