ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 8. januar 2011

Vinneren er!!!!

Trekningen av det røde Iphonedekselet ble høytidelig gjennomført på undertegnedes kjøkken. For annledingen hadde jeg kaffefilter som navnene ble enda mer høytidelig skrevet ned på. Krøllet med største ærbødighet, og lagt i en ytterst høytidelig krystallbolle.
Kongen var nesten her altså.. nesten.


Trekningen i seg selv var en utrolig nervepirrende seanse.. med øynene vel klistret igjen.. høytidelig selvfølgelig, lette fingrene rundt i bollen blandt alle de 5... 5 navnene... Hvem ville det bli? Hvem ville bli årets heldige? Hvem ville få livet sitt totalt forandret???? Eller noe i den duren???  Jo..



Gratulerer, gratulerer!! Så snart jeg har postadressen i hus, så fyker dekselet avgårde til overnenvnte vinner.
Blogglisten

2 kommentarer:

merete sa...

ånei, - sååå tris *snufs*
nå som telenor sender straks i posten! krøp til korset og bestilte på nett og jaggu meg, der kom den smokk og ikke i mars som elkjøp varslet.

jeg får lete sjøl, nå da.

noen gode tips utenom angry bird til iPhonen, - helst gratis appser som virker, men eller også? hva bruker du feks for å få blogga til blogspot?

ps. gratulerer, bønna!

Unknown sa...

Jeg bruker Blogger plus (blogger+). Det er enkelt og greit. Ikke så mye en kan gjøre. Men helt ok sånn i farta. Si ifra hvis du finner et bedre et!!

Related Posts with Thumbnails