ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 6. juli 2010

Farvel, Georg

Verdens skjønneste, snilleste katt ble i dag overkjørt rett utenfor huset.

Han vekket meg i dag morges med en pote på nesetippen min. Vi gikk en tur på stranden litt senere. Og når vi kom hjem satt vi her på verandaen, da vi hørte en mann som ropte nede fra veien. Og der lå han. Min deilige orange Georg.
I sorgen kan jeg i alle fall trøste meg med at han ikke har lidd. Det var tydelig at han døde momentant.

Men ingen katt kan erstatte han.

Hvil i fred min kjære Georg. Skal finne et fint sted i hagen hvor han kan begraves.
Blogglisten

33 kommentarer:

hildeG sa...

Uff, det var da riktig trist.

Anonym sa...

Små dyr, store personligheter og enorme tomrom. Klem.

Kathrine sa...

Nei, ingen katt kan erstattes. Dette var trist...

Hage foto og natur sa...

Så trist!
Føler meg deg!

Unn sa...

Åhh, jeg blir så lei meg når jeg hører om slikt. Føler med deg, for jeg vet (faktisk) hva du gjennomgår nå. Sånn skal ikke skje!!!!

Medfølende hilsen fra Unn

Miamaria sa...

En klem for Georg. Alltid trist, sånt. :(

amo sa...

Stakkars Georg. Trist når sånt skjer, men det er i hvert fall godt at han ikke har lidd.

Ellen Walnum sa...

Å nei så trist:( Så rart at jeg aldri skal bli ønsket velkommen av Georg mer.........

Kathrine sa...

Ser kommentarene mine forsvinner. Men uannsett: Kondolerer.

Katter er de herligste dyr en kan ha:)

fru Sandeggen sa...

Næmmen, så trist! Klem til deg.

solfrid sa...

Så trist å lese, Charlotte - sender en stor klem:)

Anonym sa...

Huff. :(

Edgar sa...

Så leit å lese - det var trist.

Marita sa...

Uff så nitrist og jeg føler med deg. Min røde katt ble også påkjørt og drept utenfor hos oss i april i år. Ingen katt kan erstatte han heller. Det er så fryktelig å miste kjæledyrene sine og bare de som har dyr selv kan riktig kjenne på det og skjønne det. Klem.

Snuffeldyret sa...

Ååå. Gråter litt sammen med dere..

Trøsteklemmer fra Snuffeldyret og Ahn

Linda sa...

Å såå fælt... Stakkar dere. Føler med dere. Klem

IngunnBW sa...

Så forferdlig trist å lese...snufs... Jeg kjenner hvor vondt det må gjøre. Føler så inderlig med dere. Stor trøsteklem

Blomsterguri sa...

Kjempetrist å høre om Georg! Ingen katt kan erstatte ham, og det er kjempeleit å miste et kjæledyr man har hatt i lang tid. Trøsteklem fra meg!

Linda K sa...

Så forferdelig trist å lese:(

Hasigamas mamma sa...

Huff, så fryktelig trist!!! Du får plante en vakker oransje blomst over han som minne...

Myrte ♥ sa...

Så trist å lese om Georg. Vi har dyrene våre til låns, det får vi smertelig erfare den dagen de ikke er mer...

Unknown sa...

Og jeg som har kost meg med Georg-bloggingen din. Stakkars dere. :(
Måtte dere gi ham et vakkert gravsted med masse blomster.

Vivishagerom sa...

Så trist, Charlotte. Trøste klem fra meg.

Elsa sa...

Dette var trist å lese. Sender en trøsteklem.

Marit sa...

Så sørgelig da! Jeg blir alltid så trist når jeg leser om andre som har mistet katten sin. Det gjør så fryktelig vondt å miste de. Sender en stor trøsteklem!

Alexia sa...

Føler virkelig med deg...Stor trøsteklem sendes fra nord.

Unknown sa...

Så godt at han slapp å lide! Jeg føler med deg.

Klemmer fra Grete

orchis sa...

Så sørgelig! Føler med deg!

Britt Åse sa...

Så sørgelig, Charlotte! Fine pusen.
Klem kommer her :-)

Linecas have sa...

Huff! Føler med dere masse.Det er vondt det der.

Røsslyng sa...

Det finnes nok ingen ord som kan lege noe så trist, men alikevel en stor klemmm sendes herved sørover

Petunia sa...

Så trist å lese...

Milena Marie sa...

Off nei noe så trist. Har selv to katter og en av dem holdt på å bli påkjørt rett forran meg. jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort hvis det gikk riktig så galt.

Føler masse med deg noe såå sykt også.

Related Posts with Thumbnails