ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 14. juli 2010

Vannmysterier og andre bier



Jeg har hatt litt problemer i år med uklart vann i dammen, uten at jeg vet helt hvorfor. Det er ikke grønnalger. Men akkurat som vannet er grumsete. Som om bunnslammet virvler rundt hele tiden.
Men i dag.. plutselig er det helt klart. Sånn over natta??? Hæ?

Har jeg gjort noe? Vel jeg renser filteret noen ganger i mnd, siden slammet tetter det litt. Så spyler jeg igjennom alle åpninger i pumpa. Og det gjorde jeg i går også.
Ser ut som jeg har fått løsnet noe eller noe? Merkelig.

Men nå kan man i alle fall se fiskene og bunnen helt tydelig hele tiden. Det er jo litt gøy da.


Kan ikke si det samme for vannet i bassenget til lillegutt... det er blitt helt grønt.. UUUrrrk..

Måtte bare ta bilde av denne bien som slapper av på en rose..Er det ikke en bie?
I morgen er det off to Denmark...
Blogglisten

2 kommentarer:

qehenne sa...

Guri den lys kulen som ligger i fiskedammen din var kul!

Linda sa...

Så flott dammen din er:) Takk for tittet, og god tur til danmark. Vi skal til danmark på lørdag:) Klem

Related Posts with Thumbnails