ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 13. juli 2010

Mye rart på en dag

Jøsses.. noen dager er litt annerledes enn andre må jeg si.
Først ringer min søster grytidlig i dag morges fra flyplassen. Hun ler så hun griner, og klarer nesten ikke å prate.
Tydeligvis har hun sett artikkelen om hagen min i Fedrelandsvennen i dag. Ha-haaa!!! Jeg ser ut som en forvirret julegris der jeg står, hysterisk i blikket.. Ja-ja.. Huff. Ikke akkurat et flatterende bilde.
Men artig å se hagen sin på trykk, lell.
Tror ikke det er noe nettutgave av dette å henvise til desverre.

Så var jeg på jobbintervju i dag.. og noen timer senere var jobben min!! Hurraaa!!!
Det er i samme firma, men i en annen avdeling og helt andre oppgaver. Det blir bare SÅ spennende!!

Så fikk jeg fornemt hagebesøk av både Ellea og denne karen her.
En svææææring!!!
Blogglisten

15 kommentarer:

qehenne sa...

Gratulerer med ny JOBB :-)

hildeG sa...

Grattis med ny jobb, og sørg for at artikkelen i avisa kommer på hagegal!

Ellen Walnum sa...

Vi kan vel få scannet artikkelen inn dersom den ikke ligger på nettet??? Grattis med ny jobb! Det var så moro at du fikk den:)

Snuffeldyret sa...

Jeg vil se forvirret gris!!!!

Gratulerer med opprykk!

Britt Åse sa...

Grattis med ny jobb! Jeg vil også se det som står i Fævennen - scann i vei!

Blomsterguri sa...

Flott artikkel i avisa i dag, og gratulerer så mye med ny jobb!!!

Blomsterguri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Litt av en dag:) Gratulerer med jobb:) Og masse lykke til, håper det blir bra:)

line sa...

Det høres ut som du har hatt en ganske så perfekt dag :) Gratulerer med ny jobb.

Min Verden sa...

Det hørtes ut som en knall dag! Så gøy med avisa - og ny jobb. Grattis med begge deler :)

Anne (Moseplassen) sa...

Gratulerer med ny jobb! så artig :)
Håper du får ordna så vi andre kan som ikke bor i det søte sør kan få sett avisartikkelen også :D
Og så kul en øyestikker! (for det er vel en øyestikker?)

Bjørg 47 sa...

Gratulerer med ny jobb, og jammen må det være broren til den besøkende som satt på hyttedørkarmen min igår, ganske like, du finner den på fotobloggen min. Ha en flott dag.

Tresje sa...

GRATTIS med ny jobb:)

orchis sa...

Gratulerer med ny jobb og status som hagekjendis. Jeg vil også se artikkelen... :)

Lev Livet Lett Lokki sa...

Gratulerer med ny jobb!! SÅ gøy a gitt - forandring fryder vet man :))
Og så moro med Tasty ring - ja jeg synes de der var sveisne saker!!
Fortsatt God Sommer Turbolotte
Klem Lokki

Related Posts with Thumbnails