ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 9. juni 2009

Har også blitt tagget gitt.

Er blitt tagget. Både av Nefertiti og Ellea gitt.

Hva er du opptatt av for tiden? At dammen i hagen fungerer. Hvordan jeg skal overlever guttebursdag
Hva har du på deg i dag? Sorte bukser. Lysegrå genser med sånne skjortekraver inni
Hva skal du spise til middag? Aner ikke her jeg sitter. Mulig noe svinefilet vi har hjemme?Hva vil du gjerne lære deg? Arabisk og Islandsk
Hva hører du på akkurat nå? Espen Lind på høretelefonene på pc`en på jobb.
Hvordan er ditt favorittvær? En deilig og varm sommerdag med en listen bris som smyger over kroppen slik at det ikke blir uutholdelig varmt, og så er jeg veldig glad i øs pøs regnvær når jeg har lagt meg om kvelden.Deilig vuggesang.-Akkurat samme som Ellea.
Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å lære meg denne jobben jeg har.
Hva synes du om personen som tagget deg? Ellea er en av de artigste jeg kjenner. Makan til intressant menneske skal du lete lenge etter. Inspirerende!
Hvis du kunne fått et hus ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det vært? I kollene rundt Bologna-Italia en plass.
Hva vil du gjerne bli kvitt? 20kg og røyken.
Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen - hvor ville du dratt?Dubai
Hvilket språk vil du lære? Som sagt Arabisk og Islandsk.
Hva ser du etter i en venn? Ærlighet og at vedkommende er seg selv. Liker engasjerte mennesker som tror på noe og står for noe. Og så har jeg jo veldig sansen for hagegale mennesker da-Samme som Ellea sier.
Hvem vil du gjerne møte? Ari Behn, er så facinert av alt vaset han sier.
Hva slags musikk liker du? Funk, pop, rock – avskyr country, og danseband.Enig med Ellea igjen.. var da veldig.
Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? Morgenkåpa.
Hva er drømmejobben? Reklametegner eller å lage reklamefilmer
.Har du noen favorittmodeller? Nei
Hvis du hadde 1000 kr nå, hva ville du brukt dem på? Roser
.Beskriv stilen din. Lett kaotisk.
Hva var det siste motebladet du leste? Leser ikke moteblader
Den siste CD du kjøpte? Husker søren meg ikke.
Hva hørte du på da du ble tagget? Musikk fra P4 på radioen
.Hva vil du akkurat nå? Hjem i hagen i stedet for å sitte her på kontoret.

Utfordrer Hverken Fugl eller Fisk og Amo.
Blogglisten

3 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Dubai ja:-))

Takk for vakre ord, ble helt rørt jeg....kunne sagt det samme om deg.

Som mine dager er sa...

Memer til begjær og til besvær. Men likefullt moro å lese for så å bli litt bedre kjent med personen bak bloggen.

Klem fra Marit

potentilla sa...

Ari Behn.....
Vil du ha migrene?? Har vært velsigna stille fra den kanten en stund. Det kommer nok mer.

Related Posts with Thumbnails