ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 1. november 2008

Og så glemte jeg å si at:


Til mine venner som setter pris på et glass vin.. Og de som ikke gjør det.
Som Ben Franklin sa: I vin er der visdom, i øl er der frihet, i vann er der bakterier.

Gjennom en rekke nøye kontrollerte tester er det vitenskapelig bevist at dersom vi drikker 1 liter vann hver dag, vil vi ha fått i oss mer enn 1kg. Escherichia coli, (E. Coli) - bakterie som finnes i avføring. Med andre ord; vi konsumerer ett kilo dritt.

Dette risikerer vi altså IKKE dersom vi drikker øl og vin (eller tequila, rom, whisky eller annen sprit) fordi alkohol gjennomgår en renselsesprosess gjennom koking, filtrering og/eller gjæring.


HUSK: Vann = Dritt Vin = Helse

Det er derfor det er bedre å drikke vin og snakke dritt, enn å drikke vann og være full av dritt.

Det er absolutt ingen grunn til å takke meg for denne verdifulle informasjonen: jeg gjør allmennheten en tjeneste.
Blogglisten

6 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Kos deg med vin i kveld! Overskrifta di lurte meg godt; Ha ha ha, flaggermus i stua. Trodde det var ei ordentlig. God helg!

Unknown sa...

Takk takk.

Anne på Moseplassen sa...

haha - skål!

elle-melle sa...

For å si det på fransk: Bouvè du vin, l'eau est poullè. Er ikke sikker på stavemåten her, men jeg KAN si det. Det betyr rett oversatt: Drikk vin, vannet er forurenset.

nefertiti sa...

Skål Charlotte, det er oss vel unt...*hehe*

IngunnBW sa...

Haha - du kan få sagt det du!

Related Posts with Thumbnails