ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 9. oktober 2009

C for hender????

ABC i bilder

Det er tid igjen for Petunias ABC i ord og bilder. Bokstaven i dag er C. Hmmmm ikke så lett denne.

Første jeg tenker på er Chili. Men den tror jeg jeg har tatt før. Ikke så mange ord som begynner på C eller?

Men “sky and ocean”! Her i familien er vi jo 4 stk, ( 7+ med katter og fisker ) og tre av oss har jo navn som begynner med C. Stakkars Gubben. Han kommer laaaaaaaaangt uti alfabetet med sin R.

hender

Så her er vi da fra underst til øverst: ( og før du sier noe.. Jada, jeg har skitne negler. Men er man hagegal, så er man hagegal! )

Charlotte, Camilla og Christian!

Flere bidrag om bilder på C kan C`s her (he-he, tog du an? ).

 

Blogglisten

23 kommentarer:

Camilla Elstad sa...

Tre navn som hører sammen :) Flott bilde du valgte!
God helg ;)

Ellen sa...

Med så mange C'er i familien så var vel dette et naturlig valg for deg.. Takk for hyggelig innlegg i bloggen min. Klart du må ta deg en tur til Tromsø.

Ønsker deg en flott helg.

Madame sa...

Åh det var fint fundet på - og så smukt illustreret!
Jeg troede, du hed Lotte, men altså Charlotte ;O)
God weekend til dig!

Bling - our elf on the shelf sa...

Skitne negler du lissom, da skal du se hvordan jeg ser ut etter en dag på jobben. Jeg syr med tråd som er rullet i tjere *knegg*
Men en utrolig vakker tolkning av bokstaven :)

Lene sa...

Sååå koselig bilde. Og jeg forsøkte så godt jeg kunne å få øye på den skitten under neglene, siden du var så grei å gjøre oppmerksom på det, hehe ;)

Ha en super kveld :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

De aller beste C-er fra deg i dag da :)

Margrethe sa...

For et nydelig bilde! Jeg ble helt fasinert av det. Og koselig med 3 av 4 i familien med C-navn. Kanskje Gubben burde få seg et tilnavn for ikke å føle seg utenfor. Ha en coselig helg.

Petunia sa...

Så flott og symbolsk bilde:)
Tre flotte C'er!!!

Dorte H sa...

Hvor var det godt fundet på :D

Anette sa...

Hvor er det flot at du skriver om Jeres navne - og ja det er flot illustreret.

karna sa...

Bokdstaven C er nærmere enn en tror ,-)

Henny sa...

Det var et fint indlæg med C. Men med tre C'er i familien var det oplagt at bruge dem. Det med hænderne? Raffineret.

Turid Holm Flaa sa...

Det var veldig fint bilde som illustrerer det du har skrevet på en god måte. Kreativ er du :-)

Tro Håb og Kærlighed sa...

Charlotte - nemlig!

Gunsside sa...

Så koselig bilde av familien
G :)

Living next to me sa...

nydlige bilder og flotte navn på c . god helg F

Mona sa...

En vacker kärleksfull bild.

Gitte J sa...

Det var en nem måde at komme over bogstavet C. Jeg synes rigtig godt om dit billed.

Anonym sa...

Ditt valg av C var vel nesten en selvfølge.Nydelig bilde du har fått i linsen din! Jeg tror jeg må få navngitt fiskene mine slik at jeg har noe å skrive om på w-x-z bokstavene :-)
Fortsatt god helg til dere alle

Margrethes hus og hage sa...

Herlig C-innleg :)

Hilsen Margrethe

TorAa sa...

Tre C-er i ett.
Her knuses snart speil og vinduer;-))

Herlig innlegg. Liker.

Mitt c-innlegg er her:
http://toraamusic.blogspot.com/

Marit Johanne sa...

Nydelig bilde og flott C- tema. Har titta mer på bloggen din, en morsom blogg!

Marita sa...

Godt C-tema og fine navn.

Related Posts with Thumbnails