ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 12. oktober 2009

Nei nå blir jeg jo nesten litt redd her?!

Ja av og til tar jeg en tur innom Stat Counter for å sjekke litt. Her kan man se hvor lesere kommer i fra, hvor lenge de har vært der osv.
Blandt annet kan man se hvilke nøkkelord / Søkeord de har brukt som har ledet dem til bloggen og hvilket innlegg.
Jeg må jo si at jeg blir en smule bekymret når jeg ser følgende som jeg har uthevet med rødt:

25.00%
knekkebrød
6.25%
ninnis knekkebrød
6.25%
guttebursdag
6.25%
vaskehjelp
3.13%
varoddbrua hoppe
3.13%
turbolotte.blogspot.com
3.13%
hurra for deg som fyller
3.13%
knekkebrd
3.13%
matifying skin tonic cliniderm
3.13%
crazy cat
3.13%
håndmikser fra nille
3.13%
ord som begynner på c
3.13%
julesjokolade
3.13%
ilse jacobsen dunjakke
3.13%
julelikør
3.13%
katteluke med chip
3.13%
kjøttboller pasta
3.13%
roser i hagen blogg
3.13%
storknebb
3.13%
ferskentre
3.13%
myk betong
3.13%
eføy vanning
Blogglisten

10 kommentarer:

Miamaria sa...

Oy, jeg bruker jo Statcounter, men ante ikke at man kunne sjekke sånt. Det var jo litt stilig egentlig.

Unknown sa...

Ja hvis du går på recent keywords eller noe i den duren. :-)

Oline sa...

Hei du, "myk betong" kan være meg.

Unknown sa...

Sier du det, Oline. He-he. Så vittig.

AnitaH2 sa...

Og sånn for ordens skyld; det er IKKE meg med Varodd-brua.
;-)

Ellen Walnum sa...

Ikke meg heller!!!

Tror jeg må få sjekket statcounter jeg:-)

Britt Åse sa...

Ikke meg heller :lol:

Anne (Moseplassen) sa...

Jeg fikk en gang besøk av noen som hadde lyst på Deilige Varmedresser.. (hva i alle dager, og hvorfor synes google at jeg visste noe om det..)

Statcounter er artig sånn, google-analytics er enda bedre for den lagrer informasjonen lengre.

Unknown sa...

Anne. Ja det er rart hva som kommer opp av slike søke ord. Jo jeg har google analyticts også. Gøy det!

Travellingman sa...

Bruker litt forskjellige statistikk målere jeg også, og ja det er morsomt å følge med på:-)

Related Posts with Thumbnails