ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 16. oktober 2009

Doffen!!

ABC i bilder Det er fredag og tid for Petunias ABC i ord og bilder.

Og vi er kommet til D i alfabetet. Jeg kan jo ikke skrive om drivhuset igjen da. “Sky and ocean” det blir jo litt mye da. Ha-ha!
Så da jeg skulle gå en tur i dag med en venninde så måtte jo dagens D bli Doffen,hunden hennes, en Dachs på kun 4 mnd. En skikkelig skrue.

021

001 003
Skal du være med på tur? Hæ? Skal du? Skal du? Kom vi går ned her. Kjør på!
008 013
Se! Jeg løper som en gal støvsuger gjennom  gresset! En liten pause i solen må man jo ha. Litt korte ben da. Phu!
029 004
Og han der vil jeg leke med! Haloooo der oppe! Hva skjer`a?

Halloo, jeg står jo helt på tærne her!

-Men så ble det litt voldsomt og jeg fant ut at det var lurt å stikke. Godt han store var i bånd gitt.

Deilig med en tur i skogen.

010 

 011

 

Flere gøye bidrag til ABC i ord og bilder finner du her.

Technorati Koder: ,,
Blogglisten

19 kommentarer:

Petunia sa...

Så søøøøøøøt!!! Jeg har så lyst på en dachs og akkurat en slik en som Doffen i jøllefarger!
Kjempevalg for D;)

Anonym sa...

Koselig hund. Jeg savner Bertil :-(

Tro Håb og Kærlighed sa...

Herlig hund - den er meget smuk! Jeg har selv en ru-håret af samme slags - på dansk hedder de gravhunde, fordi de kan trænes til at gå i ræve-grave. Min er 8 år og hedder "Frue"

PRINSESSEDRØMMER sa...

Hvem ville ikke likt å gått på tur i skogen med en så søt, liten krabat! Herlig!! ;-)

God helg! :-)

Living next to me sa...

morsomme og flotte bilder og komentarer , særlig der han ser opp på den store .
Nydelige lien fyr.
GOD HELG .F

Turid Holm Flaa sa...

Flott historie du har skrevet, nesten som en liten billedbok. Skjønner at det er bare å henge med når en har en sånn liten og rask hund.

Takk for hyggelig hilsen hos meg. Med vennlig hilsen Turid

Henny sa...

Sikke en dejlig hund.

Marita sa...

En ordentlig sjarmis han Doffen!

linsky sa...

Å, så utrolig søt!
Haha, løper rundt som en gal støvsuger.
Han ligger sannelig lavt i terrenget!

Mona sa...

Det finns mycket att upptäcka när man är så liten. Jag har en kattunge på 4 månader och hela världen är ju så spännande. Bilden på den stora och lilla hunden är så läcker.

IngunnBW sa...

Hihi, så søte bilder og ord :) Nyyydelige høstbilder du har nederst! God helg til deg og dine

orchis sa...

Hvilket herlig sjarmtroll!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hælledussen for en sjarmør.

Har dere solgt Rita, sett slik da. Ble det for mye penger inn på konto, HAHA. En sikker måte å spare seg til fant den der heste-greia;)

Kathrine 'Glimt' sa...

fin serie ;)
søt hund.

Margrethes hus og hage sa...

For et festelig D-innlegg. Synes Doffen var kjempeherlig :)

Hislen Margrethe

vibeke sa...

Søte dachsen! Jeg traff en enda mindre utgave i Stavanger i sommer, og han fant seg fint til rette i fanget mitt etter å ha løpt rundt på den der måten en stund. Dachsen er en stor hund i en liten kropp!

BRUDEPARET sa...

Så skjønne!

SV: Ja, det skjønner jeg veldig godt - barn krever sitt og når den dagen en gang kommer vet jeg jo at livet blir veldig forandret. Men jeg må jo si det også, at jeg føler jeg er i en litt spesiell situasjon. Den er jo høyst frivillig, men allikevel. Å jobbe 100% og gå på skole 100% krever virkelig sitt og jeg har stort sett ikke tid til så veldig mye annet enn det. Når jeg går hjem fra jobb klokken tre, så er det rett hjem til skolearbeid (for ikke å snakke om husarbeid med klesvask osv) - så det var godt å ta seg en fridag i går....

Ha en nydelig søndag i dette flotte været!

Anonym sa...

FLotte bilder av både liten og stor hun. Vi har en bitteliten papillon og der er det ikke lang klaring fra bakken og opp til pelsen. Ha en fin søndag.

TorAa sa...

Herlig historie om modige Doffen.


Beklager sen kommentar og innlegg denne uken.
Det er her:
http://toraamusic.blogspot.com/

ps. Om du vil bli med på en liten tur i Frankrike, så bli med oss her:
http://toraa.blogspot.com/2009/10/vacation-report-11-crossing-half-of.html

Related Posts with Thumbnails