ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 19. april 2010

Askefast? Kule kopper, Norske fenglser eller annet moro fra Google Reader Play

Av og til har man noen minutter til overs mens man venter på noe, kanskje er du en av de som sitter Askefast eller man trenger bare en mental pause.
 Da kan jeg anbefale Google Play, igjen. Den velger ut random ting fra blogger og nettet. Etterhvert som du merker av hva du liker så lærer den deg å kjenne og hva du liker.

Denne koppen fra siden: Cartoleria.tumblr.com. Mye artige bilder og ting og tang der inne.

Men denne her skulle jeg gjerne hatt. Kjekt som bare det!

Ellers synes jeg også at jeg kjenner meg veldig godt igjen i denne under her. Fra siden: Blame it on the Voices.



På samme side som nevnt over her, fant jeg tilfeldigvis en link til "Norwegian Prison"... Og da måtte jeg jo selfølgelig inn å se.
Og her er det et helt vanlig fengsel antar jeg, uten å vite helt hva jeg snakker om her da. Men det blir i alle fall fremstillt som noe helt utenom det vanlige. De snakker om fantastiske omgivelser, og at her blir man ikke voldtatt analt osv... OK? Hmmm? Vel, se bildene selv.
They say life in prison is tough. Well, not in every prison. Take a look at this one in Norway. I guess this is the kind of prison where you don't have to think about how to avoid getting anally raped every night.
Så heldig de er! Kan jo til og med spille Vil du bli milionær!



Eller kanskje du heller vil lese litt om tyggisskulpturer?
 
I det hele tatt er det veldig mye moro man kan dumpe borti via Google Reader Play.
 
Bruker du Google Reader allerede, så er det bare å logge seg på.
 
Men hvis du vil ha litt hagestoff, så er det å finne inne på A Crafty Crow, en oppskrift på hvordan gro tomater opp ned. Miljøvennlig er det visst også.
 
 
 
 
 
Happy surfing!
Blogglisten

5 kommentarer:

Thusnelda sa...

Her var det "turbo", fra fengsler til tomater opp ned, og så falt eg for koppen. Tenk å hatt ein sånn te-kopp med skuff til teposane.
Ha eit fint "turboliv" :0)

AnitaH2 sa...

Jeg husker at før jeg hadde jobbet i fengsel, tenkte jeg av og til hvis jeg syntes livet buttet, at det måtte være deilig å kunne være heeelt alene med en stabel bøker bak en låst dør.
Da jeg for første gang vred rundt nøkkelen til ei celle, gikk det opp for meg at jeg kom til å bruke resten av livet på å dobbeltsikre at jeg holdt meg på riktig side av de nøklene. Norske fengsel er nok gode i forhold til mange andre, men likevel... Huff!

Unknown sa...

Ja Anita det er jeg ikke i tvil om. Synes ikke det fengslet de viser her ser spesielt trivelig ut i det hele tatt jeg da.

Ellen Walnum sa...

Og jeg stoppet opp ved askefast, kanskje fordi jeg er i den heldige situasjon at jeg sitter askefast her hjemme:) Skulle dradd til Otta og Hamar, men måtte avlyse.

Christin sa...

Artig kopp, den skulle man hatt.
Må si jeg kjente meg godt igjen i My time schedule, at man aldri lærer!
Ha en spenstig og våken tirsdag :)

Related Posts with Thumbnails