ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 26. april 2010

Innlegg fra flyet og litt etterpå

I`m on the plane!!
Ja her sitter jeg da, på KLM Boeing 747. Laptopen foran meg, glass vin og en røyk.
Ja røyk. Eller nesten da. Jeg fikk en slik Nicorette Inhalator dings av min søster. Har ikke prøvd den så mye før. Men må si dette er jo glimrende!!
Føles nesten som røyk gitt. Jeg ser sikkert urteit ut. Men who cares! 
Ok, så jeg våknet i dag morges til alarmen på telefonen ( som faktis virket etter å ha tatt et bad i hagedammen i går.. ) og hjertet slo i vill panikk. Ok.. nå er vi her.
Jeg skalv meg ut på kjøkkenet, lagde litt kaffe, skalv meg ut på badet kl 05:00og prøvde til beste evne å legge på eyeliner...Dårlig idè.
Men uansett, jeg kom meg da avgårde.
På Kjevik tok jeg en pille jeg hadde fått av legen. En halv.
Hjertebanken og angsten rev i meg. Kan ikke si det ble noe bedre.

Men både take off og flyvning til Amsterdam var silkemykt. Ikke en rynke på den himmelen gitt. Deilig. Pratet med en utrolig koselig dame fra Alabama hele veien. Det hjalp.
Så nå sitter jeg her da. Ikke noe egen skjerm på setet her. Og jeg kan bare se halve skjermen i midtgangen.
Jeg sitter innerst ved vinduet og har et surt fransk par ved siden av meg. Ikke noe selskap i disse nei. Og jeg må på dooooooo!!!
På tvèn ser det ut til at de skal vise en film i dag som jeg faktisk ikke har sett. Helt utrolig. Sherlock Holmes?
Jøsses.
Eller Meet Moragans. Vel vi får bare se.
Foreløpig ingen vill turbulens. Jeg bare krysser fingrene for at det holder seg sånn. 
Innlegget her ble skrevet 12:10 Norsk tid. Ca 1 time og noe ut i flighten. Får skrive på word og så kopiere inn i blogspot når jeg har nettilgang da. 
-------------------------
Videre innlegg kl 02:08-norsk tid. 

Vel det ble ingen film på flyet. Noe galt med systemet tror jeg. En gammel episode av The Closer er ikke akkurat kult da. Men-men. 
Litt sov jeg også innimellom. I det hele tatt gikk turen strålende bra!
Jeg var SÅ lettet da vi landet og kunne faktisk begynne å konsentrere meg om at jeg var i USA. 
Jeg ble møtt av en kollega og vi lempet inn bagasjen min på hotellet før vi gikk ut å spiste. 
Pinacolada fikk jeg !! Hurra!!
Så ble det litt shopping. 
Guessveske til 60 $ er ikke galt! Og sko til mellom 30 og 50 $.... livsfarlig butikk. 
Og hvis du leser dette, Rune. Så har jeg allerede hamstret 3 musketeer til deg!

Så nå lurer jeg på om jeg rett og slett skal køye og håper på at jeg ikke våkner i natt da.. lysvåken! I morgen er det tidlig på jobb og lange dager. Så her er det bare å henge i!
Blogglisten

7 kommentarer:

IngunnBW sa...

Så flott å se at turen gikk greit :) Da er resten bare plankekjøring på 3 par lekre sko og nydelig veske dinglende fra armkroken :) Kos deg!

JanneCath sa...

Kos deg masse Charlotte!

Skal du være der lenge?????

Ellen Walnum sa...

Ja det var skoene sine det:) Charlotte sko! Skjønner godt at du gikk litt "mini amok". Guess vesker er billig i US, kjøpte et par da vi var på cruise.

Kos deg masse. Her regner det og er surt i dag, tenk på det du når du vandrer rundt i Texas sommeren:)

Unknown sa...

Jeg vil også over dammen å handle sko og vesker:D

Kos deg masse!

Klem fra Grete

Wenche sa...

Så flott at turen gikk greit :-)
Og nå ble jeg bare bittelitt misunnelig, den vesken og de skoene var jo rålekre!

Kos deg videre :-)

AnitaH2 sa...

Godt å se deg vel over! Forsiktig på de hælene, så har vi deg velberget tilbake, også?

Trude sa...

Ahhhh,, nydelig veske og sko,absolutt ikke dyrt nei. Have fun over there:-))))

Related Posts with Thumbnails