ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 20. april 2010

Jentungen imponerer! Sterke sener for skjøre ekornfans.


Storesøster her i huset har vært med Zoologisk barnegruppe en del tid. Og nå i det siste har de største barna lært å stoppe ut.
Jeg er ikke spesielt fan av utstoppede dyr.. de ser som regel så skumle ut. Men denne her synes jeg var riktig så pent gjort.







Stakkaren ser jo ikke så pigg ut
akkurat nå med alle nålene i øyne og nese.
Men det er visst for at den skal tørke slik .

Så skal pelsen også da pusses når den har stått slik
en måneds tid.

Kattene i huset synes i alle fall
at dette var utrooolig spennende.
Tror den må inn i et skap når vi
ikke er hjemme..







Om dette er så pent eller ikke kan jo diskuteres. Men utvilsomt en lærerik erfaring.





Så er det viktig å få med her, at ingen ekorn er blitt tatt livet av for dette. De er ekorn som de har funnet allerede døde. :-)

Ellers vil jeg anbefale å ta en titt innom bloggen til Aud på Dal, hvor hun lodder ut en drømmebok om roser!
Blogglisten

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ekornfranken! :D

AnitaH2 sa...

Ja, dét må dyret hete!
LOL!
Ellers er det jaggu bra jobba!

Unknown sa...

Ekronfranken. SÅ vittig!

IngunnBW sa...

Ååå...der satte kaffen seg fast i halsen

Linda sa...

Au!
Ser ikke godt ut...

Linda sa...

Ser ut til å være en fin gruppe å være i da. Jeg tittet på siden dems. De lærer jo masse:). Artig:) Selv om jeg tror datteren min hadde fått hetta om hun måtte gjøre noe slikt... Ho er ni, og vil bli vegetariener... Gråt i to dager over en mygg som ble tatt på badet i februar...

Ellen Walnum sa...

Kuuuul den jentungen:)

Tonerose sa...

autch!

Så nydelig innlegg du har fra hagen tidligere her, cameliaene din er jo bare helt utrolig vakre!!

Var forresten et innlegg i avisa drammens tidende/buskerud blad i helga, og i bolig-innlegget var det et oppslag om hage. Om at betong er populært etc, og der refererte de til bloggen din om støping! :o)

Håper du har en herlig dag!!

Aud sa...

Jeg skvatt litt da jeg så bildet, tok litt tid før jeg så at den var utstoppet.
Så hyggelig at du vil være med i konkurransen min.

nefertiti sa...

Ugh! Ser ikke godt ut. Men jeg hadde nok også syns at det var litt kult om min datter fikset noe sånt som det der... :-)

Related Posts with Thumbnails