ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 6. april 2010

Turbolotte talks fashion

Ja i dag skal jeg leke rosablogger. For hva er jeg ellers? Grønnblogger med innslag av svart? Ja ikke vet jeg.
Men det er jo så populært å prate om hva man har på seg og slikt i disse dager.
Så joda, i dag føler jeg at det er på tide at jeg kommer med et bidrag i denne fashionbloggverdenen.

Da jeg en gang var ung og delvis vakker, pleide jeg å planlegge nøye hver detalj i klesvegen. I dag tillater ikke mine former den slags. Som sagt før har jeg en kropp som er sponset av Freia.
Mitt klesvalg sånn jobbmessig varierer veldig etter dagsformen. Og siden vi egentlig ikke har noe spesiell kleskode hos oss, men kanskje litt sånn uoffesielt da, så må man jo tenke litt alikevel.
Det skal vel være det vi kaller "pent kledd" i Norge.

Så hvis man velger dongeri, så er det på en måte obligatorisk med skjorte eller bluse til, eller en litt penere genser enn den vanlige trøya for å si det sånn.
Så i dag stiller jeg da i mørk blå dongeri ( merk: uten huller ), mørk blå genser - sånn litt tynn trang en som en ofte har under jakker eller noe, og en slags tunika over. Hvit med mørkeblått mønster. Så joda. Følte meg egentlig helt grei.
Helt til jeg skulle en tur på toalettet..

Jeg matcher dopapiret!!!!


Takk.. dette var mitt bidrag til moteverdenen: "Toilet-spiffy-grunge"
Blogglisten

14 kommentarer:

nefertiti sa...

Stilig!

AnitaH2 sa...

LOL!

Åh, takk! Jeg trengte en god latter! Mønsteret finnes som tørkepapir også, BTW, hvis du får behov for å flashe din indre fashionista på kjøkkenbenken neste gang!
Fniiis!

amo sa...

Du kan få sagt det! Ikke ofte jeg ler høyt for meg selv, men det gjorde jeg nå.

Elsa sa...

Nå fikk jeg meg en god latter. Du er ikke sann altså. Matche dopapiret - du kommer nå på det også:))

Røsslyng sa...

hehe, knallbra :))

Unknown sa...

He he, blir vel ike lenge til det store er Mote ala Turbolotte:D
Herlig humor;)

Klem fra Grete

Anonym sa...

Huff da - for noe dritt. ;)

Ellen Walnum sa...

LOL...se der var det matchende dopapiret ja!! Ble så skrekkelig nysjerrig da jeg leste det på FB:))

Elise Andreassen sa...

sv: hehehe, snille listen faktisk ^^

hildeG sa...

hohohoooo
Ti poeng til deg!

IngunnBW sa...

Haha! Urkomisk og festlig lesing! Du skulle tatt en god remse og tvunnet rundt halsen som skjerf og sett om folk hadde lagt merke til hva det var :)

orchis sa...

Takk for en riktig god latter!

Christin sa...

Hoho, fikk meg en god latter nå!

Unknown sa...

Du er - for å bli i rosabloggerstilen - dødsbra!! :lol:

Related Posts with Thumbnails