ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 28. april 2010

TurboLotte downtown

Her flyr dagene på jobb gitt! Mye distraksjoner ( er det et ord??) møter, spørsmål, muffins.. ja i det hele tatt.
I dag ble jeg spurt om jeg kunne forklare litt et program vi bruker mye i Norge og som de skal begynne å bruke mer her også. -Joda. Ikke noe problem.
Ja vi tar det på møterommet sa han. Joda, sa jeg... og da jeg kom inn der satt en haug med folk som i et klasserom og ventet med hver sin pc.. klare som egg...
Ok... det er en grunn til at jeg ikke ble lærer altså!! Himmel, her gjelder det å ikke være sjenert i alle fall. Men jeg klarte nå å bable i 55 min som jeg fikk beskjed om. Så det er jo ok. Tror ikke de skjønte så mye, men samma det.


Så måtte jeg jobare kjøpe denne her.. utrooooolig harry!! Men siden vi har amerikansk bil, og det er drøssevis av de samme her.... Så må denne på bilnøkkelen når jeg kommer hjem. He.heeee...

Så falt jeg for fristelsen.. det er jo alt for mange fristelser her. Men "White Chocolate Mocha"... seriously!!

Et par av disse i uka, og man triller glatt avgårde ja..

Det ble ikke noe shoppingtur i dag alikevel, men et par kollegaer fra Kristiansand ( kryr av de her!! ) skulle ut å spise middag "Down town" så da ble jeg invitert med. Joda.. helt greit det.
Himmel.. skal aldri klage på trafikken igjen nei. Kø i 5 filer ut av byen! Godt vi kjørte andre vei.
Veier overalt, over under på kryss og tvers.. og for en fart! Og alle bilene er selfølgelig svææære. Helst Truck. Mangler bare ei ku på plana bak, spør du meg.
Så det ble en tur til Hard Rock Cafè.. det er jo obligatorisk. Burger.. seff..
Jeg glemte jo å ta med kamera da, så her ble det et mobilbilde i farta!

Utkanten av byen på vei inn..
Fotstatus: Nærmere elefant er det vanskelig å komme. Må være varmen. Ikke vet jeg, men pent er det ikke. Godt jeg ikke er på sjekkern!
Blogglisten

8 kommentarer:

IngunnBW sa...

Du, de føttene dine, kanskje det er flyturen? Jeg får iallefall masse vann i kroppen når jeg flyr pga trykkforsjellene har jeg lært. Og du som har så mange fiiine nye sko også...

Moro å følge deg i det store utland! Ser at de virkelig har disse gule skolebussene med lang stjert som vi ser på film i daglig drift :)

Tonerose sa...

Så herlig med oppdatering fra deg!! du og du, så misunnelig jeg er...! Tenk å ha en jobb hvor du blir flydd til texas? Steike!! hvor lenge skal du være, forresten?

Off, ja - beina ja.. Men men, det går da tilbake! :o)

Jepp, sånne skolebusser har de i daglig bruk Ninni, da jeg gikk der på high school var det sånn til skolen når jeg ikke blei kjørt. Du og du, lenge siden! :o)

Gleder meg til fortsatt oppdatering fra deg, da føler man at man er littebittegranne der! :o) Også skriver du så fengende og bra, kjempeherlig lesning!

Fortsatt god tur!

orchis sa...

Som alltid, underholdende lesing!
At du hovner opp kan være varmen. Kjenner til problemet....
Kos deg!

Anonym sa...

man får vann i beina under flyturer fordi men sitter stille lenge - og især om man ikke er god på å reise seg og gå/stramme musklene ofte. Og så varmen nå i tillegg... Kalde fotbad og en pute eller tre under beina i senga hjelper.

Kos deg!

Blomsterguri sa...

Åååhhhhh Starbucks!!! Verdens beste kaffe! Kan du ta med en til hjemmebyen? Kos deg!!!!

josimo sa...

Heldige du som er på tur.
Hadde valget vært elefant ben og varme eller kalde slanke ben.... hadde ikke vært i tvil *smiler*

Kos deg videre

Linda sa...

Til bena anbefales støttestrømper, vet fler som må ha det når de skal ut å fly:) Og masse god tur da, koselig at du forteller litt underveis:)Kos deg masse masse:)Også har det sikkert skjedd mass ei hagen når du kommer hjem:)Klem

RandiA sa...

Morsomme innlegg..du får med deg litt av hvert

Related Posts with Thumbnails