ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 22. oktober 2008

Hageskravling i går, jobbskravling i dag.

I går var jeg med Vågsbygd Hagegalegjengen. Utrolig koselig. Det er så deilig å få skravlet i vei om alt på en gang. Når en tror en blir litt hagelei, så kommer all galskapen tilbake igjen etter et slikt møte.

I dag jobbet jeg så intenst at jeg glemte å blunke, føltes det som i alle fall. Men jeg fikk sendt det jeg skulle til de som satt å ventet på andre siden av kloden. Og det føles så bra å få ting til noen ganger.
Etter jobb var to kollegaer og jeg ute å spiste sammen. Veldig koselig det også. Vi jobbet mye sammen i begynnelsen, men er blitt flyttet til andre avdelinger. Så da er det ekstra gøy å få pratet litt jobb og sladder. Ikke ondsinnet da. Det går faktisk mer på skryt og beundring av de vi lærer av og jobber med. Deilig at ikke alle liker å prate bare dritt. :-)

Kattesagaen fortsetter: Fikk mail fra Dyrebeskyttelsen Kr. sand igjen i dag. Først en sur mail om at jeg hadde misforstått og at jeg måtte tåle en spøk.. OK.. what ever.
Så en ny mail om at jeg burde gå inn på sidene deres å se om det var noen katter jeg var intressert i. ( I første mail hadde jeg listet opp de jeg var intressert i. Dette hadde de tydeligvis ikke giddet å lese. )

Men så ringte DB fra Farsund, som jeg hadde sendt en mail til. Utrolig hyggelig dame, vi pratet lenge og vel om alt mulig om katten jeg har nå og hvilken katt kunne ha passet osv.
Men èn ting som er et problem er veien nedenfor huset her. De har ikke lov til å selge katter til noen som bor ved en vei som kan være en potensiell fare. Og det skjønner jeg. Selv om min katt ikke går dit, så er det ikke sikkert en ny katt ikke vil gjøre det.
Men hun mente også at det var et pluss at vi alltid holdt kattene inne om kvelden / natten. Fordi det er da slike ulykker oftest skjer.
Så hun skulle ringe en kollega av henne som bodde i Kristiansand, men jobbet i Farsund. Og høre hvordan hun mente det så ut.
Så skal hun ringe meg i morgen. Så får vi se.

Nå.. er jeg trøtt nå.
Blogglisten

1 kommentar:

Ellen Walnum sa...

Du fortjener så inderlig å ha en jobb der du trives, får brukt evenene dine, får utfordringer og kolleger som ønsker å løfte hverandre opp istedet for å dra hverandre ned Charlotte!

Det blir jo spennende å se hvordan neste kapittel i kattesagaen blir:-)

Related Posts with Thumbnails