ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 31. januar 2009

Gubben improviserer

Gubben begynner saaakte men sikkert å bli litt bedre etter skulderoperasjonen. Stakkars, han var helt hjelpesløs en stund. Men han er jo ikke kjent for å ligge på latsiden. Så her viser han meg hovrdan man skjærer brød med èn arm.
Selv synes jeg dette var litt spesielt... men la gå. Oppfinnsomheten får han jo poeng for.


Ellers lite på hagefronten. Har så lyst til å sette igang med sommerblomstsåingen. Men siden jeg ikke helt vet hva som ligger foran meg i husfronten. Så venter jeg litt.
Vi har hatt visning. Gikk kjempebra. Flere som skrev seg på listen. Så får vi bare se.
Vi behøver jo ikke å flytte. Så hvis vi ikke får den prisen vi ønsker. Så blir vi bare. Enkelt og greit.
Men det er en stressende periode. Jeg liker ikke å sveve sånn blandt ting. Er litt kontrollfrik antar jeg. Jeg må liksom vite hvor jeg ligger i livets "løype".
Gubben tar det hele med knusende ro. Heldig...

Så det store spørsmålet. Skal jeg så Petunia eller skal jeg ikke så Petunia?
Jeg har prøvd å kjøpe småstiklinger og sådd selv.
Stiklinger er jo utrolig kjekt. Men vasnkelig å vite hva du får. Dårlig merket.
Frø tar så lang tid... hmmm.

Men i kveld blir det skalldyr og Sushi hos noen gode venner på Flekkerøya! Gleder meg til det. Tror Gubben også gleder seg til å bli luftet litt.
Blogglisten

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes den nyopererte skulle spandere på seg en ny bukse :))))

Anonym sa...

Åh, hvordan ble jeg anonym. Ikke meningen kommentaren var fra meg

Klem MonaO

Unknown sa...

Stakkars, det var den eneste han klarte å dra på seg selv. Ha ha! Det var Pappas malebukse. Huffameg.

Nina i Paradiset sa...

Godt å se at han har mat-vett da! ;)

Har sådd petunia i dag, (frøene kom først i går) men også tatt stiklinger selv,-om de overlever....
Bare MÅ ha de fylte, skjønner du!

Elisabeth sa...

Det var mann som visste råd selv om man "mangler" en arm *ler* All honnør til kreativiteten :)

Elisabeth sa...

Det var mann som visste råd selv om man "mangler" en arm *ler* All honnør til kreativiteten :)

Ellen Walnum sa...

Nød lærer naken kvinne å spinne - det gjelder tydeligvis menn også:-)

Visste ikke at du liker sushi:-) Jeg føler meg litt alene om å like det iblandt. Testet ut sushien på Makrellen idag, den var utrolig god!

Det blir spennende å se til uken hvordan det blir med hussalg.

FO - 2 sa...

Ja, det er utrolig hva man klarer med litt viljestyrke. ;)
Det merket jeg selv da jeg hoppet rundt på krykker her i jula.
Man kan jo ikke alltid vente til hjelpen er der.
Dessuten vil man ikke mase for mye....
Det blir ganske slitsomt til slutt...

Kos dere med Sushi i kveld. En av mine livretter. Nam nam! :)

Jeg skal iallefall så Petunia, i en herlig fargeblanding.

Og du, statuen og bildet mitt på sist Sky Watch innlegg var fra Kristiansand ja.
Du vet kanskje hva statuen heter også du. Det fikk jeg ikke med meg...
Flott var den uansett!

Hilsen fra landet sa...

Uff da, litt stusselig det der... håper det bedrer seg raskt!

Petunia orker jeg aldri å så, men nå sår jo du veldig mye som jeg ikke orker da så... :fnise:

Lykke til med salget videre!

Havfruen sa...

Hehe..måtte le da jeg så denne oppfinnsomheten. Gubben her å gikk med gips for et år siden. En av de store utfordringene var nemlig..å skjære opp brød. Han fikk det til, på omtrent samme måte som han til deg. Og bukse? han gikk i joggebukse :-D
Lykke til!! Håper dere koste dere på Flekkerøya.

IngunnBW sa...

Så godt å se en selvhjulpen mann med oppfinnsomme løsninger. Håper han er bedre i skulderen nå så han slipper skjeve og tykke blingser. Men de så faktisk ikke så aller verst ut da jeg tok en titt igjen!

Related Posts with Thumbnails