ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 3. januar 2009

Mer Fiat500 og jula som er borte


www.fiat500.com kan man designe sin egen fiat. Velge farger og alt. He-he... Veldig gøy.
Nå har jo ikke jeg så peiling på felger da.. hva er en fin felg, egentlig?
Jeg hadde valgt med kufanger foran. Men det kom ikke med på bildet her.

Fargen er vintage azzurra ( lyseblå ). Setene er i creme og blå. Litt mørke vinduer og ekstra krompakke for alt som skinner. Hi-hiiii

Prisen for vidunderet slik som den er er ca 180 625,- Men man kan få de helt ned i 160 000 også hvis man velger kun det som hører med. Nå hadde jeg jo flottet meg litt da.
ÅÅÅÅhhh jeg har så lyst på en sånn!!
Vi har allerede en Opel Astra Stasjonsvogn. Veldig fornøyd med den. Men jeg kunne tenkt meg en egen liten bil. En til bare meg, og to jordsekker i baksetet.
Men Gubben har jo firmabilen også da--sukk... Så da blir det jo litt dumt med enda en bil. Han mener vi kan selge Opelen å kjøpe denne. Men den er nok litt for liten for en familie på tur tror jeg.
Hvorfor i huleste er ikke lommeboken min like stor som drømmene mine? Søren og.


Ellers har jeg vasket julen ut. Litt trist, men utrolig deilig også. Nå er det ikke et snev av rødt her.. utenom et kubbelys i kroken her ser jeg. Typisk!!

Filmen jeg bestilte kom i posten i dag!! Hurraaaa!!
Så da skal vi grisespise hjemmelagde hamburgere og pommes frittes. En heftig diskusjon over frysedisken i dag mellom Gubben og meg.
Utrolig hva man kan krangle om!!

Formen er dårlig.. skifter mellom å svette og fryse.. typisk.. blæææææææææææææ
Blogglisten

5 kommentarer:

Mete sa...

Fet bil, om enn litt liten. Men perfekt til lukeparkering, to jordsekker og litt annet snacks fra hagesentrene!

Jula har jeg ikke vasket ut enda - tror jeg tar det neste helg... Liker å endelig være hjemme og se julepynten min..
Og treet drysser ikke det spøtt!:-)

Anonym sa...

Ufattelig kul bilreklame. Det er nesten så man får lyst på den bare derfor :-D

Jeg tar ut jula i morra. Treet er fortsatt stygt som juling, og ble behandlet på alle de måter man ikke skal behandle et juletre, men drysser det? Næh!

Ellen Walnum sa...

Her er også jula på vei ut. Deilig! Jeg føler at jeg er kommet så mye nærmere våren nå:-) Men siden det er så mye rødt her alltid er det masse rødt å se, men ikke så mye sort og sølv:-)

Jeg la inn en kommentar på innlegget ditt om rosebestilling. Jeg vet ikke om du så det. Jeg trenger konsulenthjelp, for jeg vil bestille roser jeg også!

Unknown sa...

Vel jeg har jo lært nå på radioen at juletrær ikke drikker.. så da kan det bare være med dispril, sukker og akevitt..

Ellea: Ja jøss!!! Men ellers er det bare å bestille de du synes ser fine ut. Det gjør jeg. Hi-hi!!

Anonym sa...

cool blog

Related Posts with Thumbnails