ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 11. september 2008

Something new!

DSCF1849  

 

 

 

 

DSCF1851

DSCF1850

Endelig er de i hus! Herligland, dette blir nesten helt identisk som innlegget i en annen blogg jeg leste. Husker ikke akkurat nå hvem det var, desverre. Men det var der, jeg fant hvor jeg kunne få tak i disse. Jeg har lett leeenge! Fant det til slutt på en nettbutikk som heter designdelicatessen.dk tror jeg eller .com. Det kom i posten innen en uke. Ikke så dyrt heller. De er av metall, emaljert. Deilige store skjeer og øser med helletut. Stor pastaskje og fiskespade. Gleder meg til å bruke dem. Ikke noe for teflongryter, men har ikke så mange av de alikevel etter at vi kjøpte induksjonstopp.

DSCF1853 DSCF1852

DSCF1854 Fall in the garden. I should really have mowed the lawn, but it rains every day!

An apple had fallen into the basket-chair in the apple tree. Cute!
Coleus and oxalis are still going strong. Coleus from seeds, incredible!

The kitchen utensils from Nigella Lawson arrived yesterday. I just love the big spoons! Just like old times.

Technorati Tags: ,
Blogglisten

7 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Kjempefine de redskapene, og den logoen bare digger jeg! ;)
klem fra N

Anonym sa...

Oh yes, baby! Nigella bare ruler. Du var kanskje inne hos Invild som liker matblogging?
http://ingvildlikermatblogging.blogspot.com/

Jeg har Nigellas lille visp. Jeg elsker den.

TC sa...

I think I may have a language problem here. ;~)

I love the basket-chair apple picture!

The Hunky Gardener sa...

Thanks for stopping by. The plant you asked about is a Datura or angels trumpet. That is what the flower looks like before it opens.

Cheers!

Kathrine sa...

Likte veldig godt den hengekurven i hagen din, med eple oppi?
God helg:-))

amo sa...

Ser at du har lagt lenke til bloggen min, hehe. Det er jo egentlig bare en "kladd", jeg prøver meg litt fram. Har ikke hatt tid denne uka til å gjøre noe mer med den.

Cosmo sa...

Thanks for visiting my blog and letting me know about the Geitrams--I thought they were lovely, but then again we have lots of lovely flowers that are also terrible weeds (like crocosmia where I live in Virginia). I also LOVE Nigella--made her brownies last night. And I also love Norway, so I will check in on your blog even though I won't always be able to read it.

Related Posts with Thumbnails