ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 30. september 2008

Joda, noen holder ut!

004 Stuelønnen har fått nye knopper. Synd den faktisk ikke trives i stua. 008 
Denne har jeg fått av Titti. Er det noe som har aning om hva det er? Utrolig kul plante.
009
Ved elefantene står lykten. Det er vel snart på tide å ta dem inn alle som èn. 
010 012 014
Dahlia. Anemone Kønigen "Charlotte" og løvemunn. He-he. Geranium.... åh søren husker ikke.
016 
Cosmos. Blomstrer ikke så overdådig som i fjor. Synes det var mye grønt og lite blomster i år.
022
Cosmos "Candy Stripe", frø fra i fjor. Høyere og blomstrer kanskje litt bedre?
023
Nicotiana Fragrant Cloud. Årets suksess!

Some of the flowers are still hanging in there! The Cosmos are a disappointment this year. There is too much green, and to little flowers, compared to last year. I wonder why?  The Nicotiana Fragrant Cloud, keeps on doing its job. Never seem to stop. Only too bad, that it`s to cold in the evening to stay outside to enjoy the fragrance. 

Today I`m sooo tired. I don`t know why. Yesterday I went running, and felt great. But today I don`t want to move a muscle.

Blogglisten

9 kommentarer:

M.E.V. foto sa...

Mye fint hos deg enda:)

Mariann S sa...

Kosmos e kjempefine.
Eg sådde i fjor, og dei vart store og kraftige.
Akkurat i det dei begynte å sprette ut fikk vi en skikkelig storm som knakk dei i rotfestet.

Anonym sa...

Så mye flott som blomstrer hos deg enda. Kul plante den ene, håper du finner ut navnet, ble litt nyskjerrig, gitt.

Marit sa...

Den stuelønnen var kjempelekker!!!! Sukk og stønn, jeg tåler ikke sånne variegerte bilder... ;)
Jeg har flere fuksia som kan tas stiklinger av *blunke*...

Marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ellen Walnum sa...

Å så fine bilder! Nydelige cosmos (min blomstrer fremdeles lystig i ura nedenfor terrassen;.)

Jeg har fremdeles ikke skjønte dette her med tekst under hvert enkelt bilde,men det er vel ikke alt man skal skjønne her i livet:-)

Jeg er så glad for at jeg fikk frø av fragrant cloud av deg! Jeg gleder meg allerede til å så dem neste år.

Siren sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min...så hyggelig at du likte badet mitt! Jammen har du mye fint på bloggen din...og jeg kan faktisk minnes at jeg har vært innom her før, titter nok innom igjen! :)

Unknown sa...

Iris: Å ja!! bare si ifra!
Ellea: Jeg setter først inn en tabell med border "0". Så setter jeg bildnene inn i tabellen, og skriver i cellen under. ;-)

Marit sa...

Flott, da sier vi det. Jeg kan sende deg en pm fra hagegal i neste uke.

Related Posts with Thumbnails