ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 18. september 2008

Større drivhusdrømmer

Jeg fikk drivhus av min mann som bryllupsgave i fjor. Og jeg elsker det! Det er utrolig deilig å holde på der inne, tidlig vår mens regnet dunker på taket.





Men nå ser jeg at jeg virkelig har lyst på et enda større. Alle sa til meg at "ikke kjøp noe under 10m2!!" Og jeg skjønner nå hvorfor. Mitt er 8,4m2, og jeg kunne godt hatt et par kvadratmeter til. Men antar at man aldri blir helt fornøyd eller hva?


Men det er jo lov å drømme om et slik: Gabriel Ash...


Det er jo bare helt fantastisk! Og det hadde passet mye bedre inn i hagen også. Men så var det jo bare den ene detaljen da... Prisen, den ekle prisen.. ja ja. Jeg får drømme i vei.

Ellers går jeg nå å venter på godværet. Har tenkt å omøblere litt i hagen.
Må prøve å gjøre noe med den biten mellom der vi parkerer bilen og drivhuset. Det er bare noe skrot der oppe. Det står en svær kristorn der, som alle naboene mener er fredet. Ja ja. Den får bare stå. Så tenkte jeg at jeg kunne grave litt opp rundt den å lage et bed der. Så får vi se om jeg får det til.

Ellers så går Jasminen på søpla. Kjøpte den i 2002, og den får nesten ingen blomster, ikke dufter de heller. Så nå ryker den, hvis ingen vil ha den da. Kom å hent!!
Så kunne ferskentreet få plass der? Det krever en del graving ser jeg, men det er jo gøy. He-he.

Og hvor blir det av løkene fra Hageglede????

I have always dreamt about a greenhouse form Gabriel Ash.. but i think iI`ll have to wait until I`m rich..
Blogglisten

5 kommentarer:

heidi sa...

Jeg deler nok drivhusdrømmen med deg, og jeg antar vi er mange! Drømmene er gratis i alle fall, så får vi sjå hva vi får til med tiden....

Torill sa...

Ønsker meg større plass jeg også.
Mitt drivhus er ti kvadrat,men skulle gjerne hatt det dobble.
Men det er som du sier,vi blir visst aldri fornøyd....

Ellen Walnum sa...

Hva hadde livet vært uten drømmer du.........Jeg drømmer om det 8 kantete som du har fortalt om jeg!

elle-melle sa...

Ja akkurat, det drivhuset var verd mange drømmer. Skulle gjerne vært rik jeg også.

Marit sa...

Jeg skjønner deg godt at du ønsker deg et større drivhus. Mitt er på 10,5 kvm og jeg mente da vi satte det opp at det var stort nok. Nå virker det lite...
Høres ut som de fleste mener at vi mennesker aldri blir fornøyde, og det er nok dessverre sant...

Related Posts with Thumbnails