ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 4. september 2008

Velkommen alle Hagegale!!

Se det. Da var det slutten på dagbøkene på hagegal? Kankje ikke? Men uansett er jeg glad for at de flytter over til blogg. Det er mye lettere å bruke synes jeg. Og med den geniale siden som hagegal har laget kan man lett følge med. http://hagegaledagbker.blogspot.com/

En liten tur i drivuset i dag, og så var jammenmeg paprikaene blitt røde. Helt plutselig!! Noen få druer var det også. Ikke dårlig siden jeg fikk planten av min søster i Juli!

Sånn kan en hagegals kjøkkenbenk fort se ut! Frø ligger til tørk overalt... Har det litt travelt for tiden, så rydding blir litt nedprioritert. Men sånn er det i perioder.

Gardenigfreaks? Can we be called that in English? Maybe to harsh? Anyway it`s just for fun. Crazy gardeners? I don`t know. But my kitchen sure looks crazy in these days. I have seeds everywhere that needs to dry before i can pack them. So i guess my husband has to have a lot of patiens with me. But do we love the seed-season? YES we do!

Blogglisten

5 kommentarer:

Vigdis i Romerikshaven sa...

Herlige bilder, Charlotte! Og tusen takk for velkomsten! Jeg har brukt blogg en stund, men ikke til hage og ikke som dagbok. Vicky

fru Sandeggen sa...

Kjente meg veldig igjen på det siste bildet.Her er det frø overalt. Eller nesten overalt; -ikke på soverommet!

FO - 2 sa...

Ja. Sånn ser kjøkkendisken ut her også. ;)
Kaffefilter, små skåler og konvolutter med frø og atter frø.... ;)

Elisabeth sa...

Frøtid ja...flere som har frø snart overalt *ler*

Anonym sa...

Jeg har det ikke slik på benken, men den paprikaen var flott. Slik er ikke min enda...

Related Posts with Thumbnails